Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:55:30 GMT

مرگ ۹ بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۶۵۳۱

مرگ ۹ بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۹ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند. فوت ۶ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۵۱ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۶ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در حال حاضر ۸۰۵ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۶۹ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۱۸۰ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند. مرگ ۳ بیمار کرونایی در بابل دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۴۱ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۱۹۷ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۳۵ نفر اعلام کرد.

او افزود: ۳ نفر شبانه روز گذشته در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باختند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران کرونا ویروس علوم پزشکی بابل علوم پزشکی مازندران دانشگاه علوم پزشکی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد

به گزارش قدس خراسان، زهرا دستجردی اظهار کرد: پارسال تعداد بیماران جدید مبتلا به دیابت در خراسان رضوی کمتر از پنج هزار نفر بوده است که این میزان در سال قبل از آن حدود هزار و ۷۹۰ نفر بود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: کنترل همه گیری ویروس کرونا و ایجاد فرصت بیشتر مراقبان سلامت برای انجام غربالگری بیماری دیابت، اجرای پویش ملی سلامت در سال ۱۴۰۲ از جمله عوامل افزایش غربالگری و شناسایی بیماران دیابتی است.

وی گفت: ۶۶ درصد از مبتلایان به دیابت شناسایی شده در نیشابور زن و بقیه مرد هستند.

دستجردی افزود: در قالب طرح ملی سلامت ( از ۱۵ آبان تا پایان دی ماه ۱۴۰۲) ۲ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به دیابت در نیشابور شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: همچنین سال گذشته در راستای تشدید خطرسنجی و شناسایی بیشتر بیماران مبتلا به دیابت در رده سنی بالای ۳۰ سال، حدود ۱۱۰ تیم سیار خطرسنجی برای انجام غربالگری دیابت و فشار خون به ادارات و کارخانه‌های مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور