Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش بیمه جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا هر نوع معافیت قانونی در مدت قرارداد نمایندگی (برای آقایان) داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم (دارندگان مدارک بالاتر در اولویت می باشند) داشتن حداقل 22 سال سن دارا بودن قدرت بیان و روابط عمومی قوی این کار بازاریابی نیست اعطای کد فروش کلیه بیمه نامه های سامان درآمد عالی فروش تمام خدمات بیمه ای قرارداد رسمی از روز اول کاری آموزش حرفه ای و پشتیبانی عدم محدودیت زمانی و جغرافیایی مناسب برای دانشجویان، خانم های خانه دار، بازنشستگان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت شرکت در مصاحبه رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09101368748 ایمیل info@chatrgostar.ir

 

پربیننده ترین استخدام سرپرست اجرایی در شرکت پارت ماشین سازه پارس در ماهشهر و کنگان استخدام مدیر پروژه در پارت ماشین سازه پارس در خوزستان استخدام کارمند اداری در شرکت رضوان دانه تبریز در آذربایجان شرقی استخدام تکنسین تعمیرات و نگهداری در سپهر تجهیز فولاد البرز در البرز استخدام تکنسین مخابرات و شبکه در مهندسی هوشمند زمان پارت در خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از روز پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و با توجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش به صورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: با توجه به این پدیده احتمال لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی محدود معابر، جاری شدن روان آب، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال و خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

وی گفت: توصیه می‌شود احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و احتیاط در فعالیت کوهنوردی انجام شود.

کد خبر 6063815

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • صدور هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳