Web Analytics Made Easy - Statcounter

کم نیستند کسانی که معتقدند با بازگشت عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس این تیم می تواند به همان تیم قهرمان غرب آسیا تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز ۱۲ مهر ماه بود که وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خروجی خود نوشت که عیسی آل کثیر به دلیل آنچه رفتار نژادپرستانه عنوان شده بود، شش ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند سرخپوشان را در بازی با النصر نیز همراهی کند اما پرسپولیس بدون حضور آل کثیر از سد النصر گذشت تا یک اتفاق دراماتیک را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن در لیگ برتر مهدی عبدی مهاجم نوک قرمزها بود و البته درخشش مورد انتظار قرمزها را در مسابقات لیگ برتر ارائه نداد تا جای خالی آل کثیر بیش از پیش نمایان شود.

با این حال احمد نوراللهی و سیدجلال حسینی با ثبت ۷ گل بار خط حمله را به دوش کشیدند و باعث شدند تا پرسپولیس در آستانه پایان نیم فصل شانس جدی قهرمانی باشد.

حالا در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس وجود دارد اما خبر خوب برای سرخ ها این است که کمتر از دو ماه تا پایان محرومیت این بازیکن وجود دارد و او از روز ۱۳ فروردین فرصت بازی خواهد داشت و احتمالا از اولین بازی سال جدید در زمین حضور خواهد یافت تا نیاز قرمزها به خرید مهاجم را رفع کند.

نکته اما اینجاست که عیسی آل کثیر براساس حکم سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مدت محرومیت ۶ ماهه خودش حتی نمی تواند در تمرینات تیم باشگاهی خودش شرکت کند.
گرچه مهاجم خوزستانی پرسپولیس تمرینات اختصاصی خودش را پیگیری کرده است اما تمرینات انفرادی هرگز به پای تمرینات گروهی نمی رسد.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس برای صدور مجوز حضور عیسی آل کثیر در تمرینات این تیم به AFC نامه زد اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جوابی به نامه باشگاه ایرانی نداده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ قهرمانان آسیا عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس و مهم از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال در استادیوم هزاع بن زاید میهمان تیم فوتبال العین است و امیدوارم است تا با کسب نتیجه لازم، کار راحتی در مسابقه برگشت داشته باشد.

ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال که توانسته است در این فصل نتایج فوق العاده درخشانی کسب کرده و با ثبت پیروزی‌های متوالی نام خود و تیمش را وارد کتاب رکوردهای گینس بکند، اسامی ۱۱ بازیکن مورد نظرش را برای این مسابقه اعلام کرد.

در غیاب یاسین بونو که به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از بازیکنان خارجی در مسابقه رفت غایب است، ژسوس به محمد العویس اعتماد کرده تا سنگربان تیم ملی عربستان در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده بگیرد.

در خط دفاعی و به مانند اکثر بازی‌های این فصل، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. همچنین سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه بار دیگر در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک توانمند و خارجی خود تکیه کرده است. سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن صربستانی که در این فصل عملکرد بی‌نظیری داشته و یکی از ستون‌های تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوز به میدان می‌روند و وظیفه تقابل با خط هافبک العین را بر عهده دارند.

در ادامه شاهد حضور چهار مهره هجومی در ترکیب اصلی آبی‌های ریاض هستیم. سالم الدوسری مرد سال فوتبال آسیا و کاپیتان الهلال در پست وینگر چپ، مایکل دلگادو به عنوان وینگر راست بازی می‌کنند. عبدالله الحمدان در غیاب الکساندر میتروویچ در خط حمله قرار گرفته و پشت سر او مالکوم برزیلی بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!