Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر پشت صحنه فیلم سینمایی «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینمای جهان منتشر شد، این فیلم هجدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - تصاویر پشت صحنه فیلم سینمایی «داستان وست ساید» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینمای جهان منتشر شد، این فیلم هجدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«داستان وست ساید» یا داستان کنارهٔ غربی جدیدترین فیلمی است که اسپیلبرگ کارگردانی آن را آغاز خواهد کرد. این فیلم بازسازی فیلمی با همین نام مربوط به قرن بیستم است، اسپیلبرگ همچنان در حال انتخاب بازیگر برای اثر موزیکال خود است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

تونی کوشنر نویسنده برنده جایزه پولیتزر فیلمنامه فیلم اسپیلبرگ را نوشته و جاستین پک طراح رقص فیلم است. گوستاو دودامل از ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس رهبری اجرای موسیقی مشهور لئونارد برنستاین را بر عهده دارد.

نسخه اول داستان کنارهٔ غربی فیلمی‌ رمانتیک، درام و موزیکال به کارگردانی "رابرت وایز" و جروم رابینز، محصول ۱۹۶۱ آمریکا بود که در زمان خود طرفداران بسیاری داشت.

فیلم‌نامهٔ این فیلم بر پایهٔ داستان رومئو و ژولیت از شکسپیر نوشته شده است. موسیقی این فیلم از لئونارد برنشتاین بوده و ترانه‌ها از استفان سوندهایم هستند. داستان وست ساید در ۱۰ رشته جایزه اسکار گرفته است.

فیلم‌نامه این فیلم بر پایه نمایشنامه داستان وست ساید، برگرفته از رومئو و ژولیت است که اپرانامه آن از آرتور لورنت و موسیقی از لنارد برنستاین بود و در سال ۱۹۵۷ در برادوی به صحنه رفت و مورد استقبال عمومی قرار گرفت و بارها و بارها در این سالها دوباره اجرا شده است و در سال ۱۹۶۱ نیز نسخه سینمایی آن اکران شد.

فیلم داستان وست ساید قرار است اقتباسی از فیلمی به همین نام باشد که در سال ۱۹۵۷ ساخته شده بود. همان‌طور که گفتیم کارگردان فیلم جدید، استیون اسپیلبرگ خواهد بود و سناریوی آن هم توسط «تونی کوشنر» نوشته شده که نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

از آنجایی که فیلم داستان وست ساید یک فیلم موزیکال است، تیم موسیقی خاصی هم روی این فیلم کار می‌کنند. «گوستاوو دودامل» رهبر ارکستر و آهنگساز ونزوئلایی روی این فیلم کار می‌کند. «جینی تسوری» هم یکی دیگر از آهنگسازانی است که روی این فیلم کار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای هالیوود استیون اسپیلبرگ داستان وست ساید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری

جالب این جاست که سال‌ها پیش و در برنامه‌ی پاورچین هم، همین بازی بین شخصیت‌های داستان، خانم‌ها و آقایان، رواج داشت و بخشی از داستان را تشکیل می‌داد.باید دید این برنامه، مدیری را به‌روز‌های اوج، و رونقی که آخرین بار تا امروز، با "دورهمی" و "هیولا" تجربه‌اش کرد؛ بازخواهد گرداند یا نه.

منبع:کافه سینما

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه ها» منتشر شد
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • داستانِ یک افطاری ساده در زاهدان
  • حکایت شنیدنی بهلول و مرد عطار!
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • انیمیشن آوای ابرها منتشر شد
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد