Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین الکتروپمپ3.2  مگاواتی ساخته شده به دست توانگرمهندسان ایرانی شنبه، ۲۵ بهمن ماه پس از موفقیت درانجام آزمایش ها به محل نصب در تلمبه خانه شماره ۲واقع در ۵۰ کیلومتری بوشهر رسید.

علی جعفرزاده قائم مقام مجری طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک ضمن تاکید بر اهمیت ساخت داخل بودن الکتروپمپ های این طرح گفت: اولین الکتروپمپ اصلی با ظرفیت 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 مگاواتی امروز به محل تلمبه خانه شماره ۲ حمل شد و همزمان با ارسال آن به کارگاه، فعالیت های نصب و پیش راه اندازی در دستور کار طرح قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: جهت بهره برداری از فاز اول طرح، راه اندازی تلمبه خانه شماره ۲ با چهاردستگاه الکتروپمپ برنامه ریزی  و هدف گذاری شده که امروز اولین الکتروپمپ وارد این تلمبه خانه گردید .

راه اندازی فاز اول طرح،  به ۴ دستگاه الکتروپمپ اصلی از ۱۰ دستگاه الکتروپمپِ تلمبه خانه شماره ۲ نیاز است که از این ۴ دستگاه یک عدد در حال حاضر به سایت منتقل گردیده،‌ ۲ الکتروپمپ دیگر طی هفته جاری و ۱ الکتروپمپ هم پس از انجام تست های لازم به سایت منتقل خواهد شد.

جعفرزاده بر ساخت محدود این گونه پمپ ها با چنین ظرفیتی در خاورمیانه اشاره کرد و افزود : ساخت این پمپ ها در داخل کشور نه تنها موجبات اشتغالزایی را فراهم آورده است بلکه موجب صرفه جویی ارزی نیز گردیده است.

وی همچنین بیان داشت : نکته حائز اهمیت در مورد این پمپ ها که توسط شرکت داخلی ساخته شده است  این است که این پمپ ها از نوع پمپ های چند مرحله ای براساس استاندارد معتبر جهانی ساخته شده و برای نخستین بار است که مراحل طراحی (پایه /تفضیلی )، ریخته گری، ماشین کاری، آزمایش های استحکام بدنه و عملکرد را با موفقیت سپری نموده و به کارگاه ارسال گردید.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت نفت فلات قاره، جعفرزاده در پایان گفت: با ورود این تجهیزات که قلب تپنده تلمبه خانه ها در فاز نخست و کل طرح می باشد، مراحل راه اندازی شتاب گرفته و انشا ا… به زودی شاهد بهره برداری از این خط لوله حیاتی خواهیم بود.

برچسب هاالکتروپمپ شرکت نفت فلات قاره ایران (IOOC) طرح انتقال نفت خام گوره- جاسک

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: الکتروپمپ شرکت نفت فلات قاره ایران IOOC طرح انتقال نفت خام گوره جاسک آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو راه اندازی پمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم به صورت کشوری و استانی آغاز شده و برندگان جوایز ارزشمند مادی و معنوی دریافت می‌کنند.

مسابقه روز شانزدهم:
کدام آیه به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟
۱_ آیه ۸ سوره مبارک زلزال
۲_ آیه ۱۶۲ سوره مبارکه انعام
۳_ آیه ۲۴ سوره مبارکه طه
۴_ آیه ۹ سوره مبارکه اسرا
روزانه به قید قرعه، به پنج نفر از عزیزانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
لطفاً گزینه صحیح را به ۳۰۰۰۱۵۷۷ پیامک کنید.

برندگان مسابقه روز پانزدهم:

کدام آیه به سنت پیروزی حق و نابودی باطل اشاره دارد؟
پاسخ صحیح گزینه شماره ۳ آیه ۸۱ سوره مبارکه اسرا
آقای طاهر زبیدیان از هامون
خانم مرضیه اکبری از زاهدان
خانم زهرا فرانیا از زاهدان
خانم زهرا جر از خاش
خانم زینب سادات تقی نژاد از زابل
هدیه افراد برنده به شماره کارتی که اعلام کرده بودند واریز شد.
افراد برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها عدد «۵» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۷۷ ارسال کنند.

کد خبر 6063485

دیگر خبرها

  • ظرفیت تامین آب شهر و روستاهای حاشیه بزمان سیستان و بلوچستان افزایش یافت
  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!