Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از تمدید ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ های غرب استان تهران تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حامد محمودی، رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از تمدید مزایای طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: شهروندان شهرستان های غرب استان تهران که موتورسیکلت آنها در سال ۹۸ و قبل از آن توقیف شده اند می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، شامل سند مالکیت (برگ سبز) کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث، موتورسیکلت خود را ترخیص نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تصریح کرد: موتورسیکلت‌های که فاقد پلاک یا بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان شماره‌گذاری و اخذ بیمه شخص ثالث، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیانی که با نامه ممهور به مهر پلیس های آگاهی، امنیت عمومی و کلانتری ها به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می نمایند، کاربران دفاتر می بایست هیچگونه سوابق مالکیتی دیگری از وی مطالبه نکرده و پس از روئیت اصل مدرک شناسایی( کارت ملی یا شناسنامه) و تایید هویت فرد مراجعه کننده، نسبت به اسکن نامه پلیس تخصصی و مدارک شناسایی اقدام کرده و اصل نامه و تصویر مدارک هویتی را به عنوان سابقه بایگانی نمایند و در خواست را به صورت سیستمی به ستاد ترخیص ارسال تا ترخیص صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترخیص موتورسیکلت های رسوبی موتورسیکلت های رسوبی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد

 سرهنگ فیروز کشیر  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین بدلیل لغزنده بودن معابر به دلیل بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است . 

سرهنگ کشیر گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی نمایند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد