Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@22:01:29 GMT

استقلال دربی نوجوانان را برد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۰۸۷

آبی ها موفق شدند در دربی نوجوانان مقابل پرسپولیس به پیروزی برسند

شاگردان علیرضا اکبرپور موفق شدند دربی نوجوانان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر نوجوانان به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل استقلال در این دیدار را محمدامین امینی و حسام اسکندری به ثمر رساندند.

اخبار داغ 

شادی گل جنجالی مهاجم گل گهر؛ گادوین منشا محروم می شود؟ شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس جنارو گتوزو در مورد ظاهر جدید خود: حوصله آرایشگر پُر حرف را نداشتم پس خودم دست به کار شدم گفتگوی تلفنی پرز و راموس، قدمی به سوی تمدید قرارداد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

دیدار دشوار با ملوان که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، نهمین حضور اوسمار ویرا روی نیمکت سرخپوشان بود؛ مردی که ناگهان موفق شد تصورات را در مورد خودش تغییر بدهد و مورد اقبال بخشی از هواداران و کارشناسان قرار بگیرد. روز اولی که اوسمار برای جانشینی یحیی گل‌محمدی انتخاب شد، صدایی غیراز اعتراض از اردوگاه سرخ‌ها به گوش نمی‌رسید، اما حالا شرایط به کلی فرق کرده است. کسب نتایج مطلوب، قرار گرفتن در کورس قهرمانی و ارائه نمایش قابل‌قبول در اغلب مسابقات باعث شده خوش‌بینی‌های فزاینده‌ای در مورد این مربی برزیلی شکل بگیرد. آیا مسیر رویایی او به قهرمانی دور از انتظار با پرسپولیس در پایان همین فصل ختم خواهد شد؟ البته که فتح جام از سوی سرخ‌ها چندان شگفت‌انگیز نیست، اما اینکه آنها با یک مربی گمنام موفق به انجام این مهم شوند، اتفاق بسیار خاصی خواهد بود.

میانگین حیرت‌انگیز

مثل همیشه تکرار می‌کنیم که هنوز هم برای اظهارنظر در مورد کیفیت و آینده اوسمار زود است، اما به هر حال حد نصابی که او تا اینجا از خودش به جا گذاشته واقعا چشمگیر بوده. سرمربی پرسپولیس طی ۹‌مسابقه، موفق شده ۷‌برد به‌دست بیاورد و البته یک مساوی با استقلال در دربی تهران و یک شکست نه‌چندان عادلانه برابر آلومینیوم اراک هم در کارنامه او به ثبت رسیده است. این یعنی ۲۲‌امتیاز از ۹‌بازی که معدل درخور توجه ۲.۴۴را نشان می‌دهد. شاید اگر علیرضا بیرانوند در اراک آن گل ۴۰‌متری عجیب و غریب را نمی‌خورد، هم آمار اوسمار بهتر می‌بود و هم پرسپولیس فاصله کمتری تا جام قهرمانی حس می‌کرد، اما همین حالا هم قرمزها با ۴۹‌امتیاز، فقط یک امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین دارند و برای لمس جام تلاش می‌کنند.

یک امتیاز جلوتر از یحیی

اگر بازی حذفی با نفت‌وگاز گچساران را کنار بگذاریم، اوسمار در ۸‌مسابقه آغازین دور برگشت موفق به کسب ۱۹‌امتیاز شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس در دور رفت، از همین ۸‌بازی، ۱۸‌امتیاز کسب کرده بود. همین یک امتیاز برتری، پرسپولیس را در جدول به استقلال نزدیک‌تر کرده است. قرمزها با یحیی در این ۸‌بازی، ۱۰‌گل زده بودند، اما با ویرا در دور برگشت ۱۱‌بار موفق به گشودن دروازه رقبا شدند. یکی از بدترین نتایج گل‌محمدی در نیم‌فصل اول تساوی خانگی برابر صنعت نفت ۱۰‌نفره بود؛ درصورتی که تیم اوسمار روز پنجشنبه موفق به کسب برد برابر همین تیم در آبادان شود، برتری‌اش نسبت به بیلان یحیی را به ۴‌امتیاز افزایش خواهد داد و تازه ممکن است هفته را با صدرنشینی به پایان ببرد.

رویای شیرین قهرمانی

بهترین سناریو برای اوسمار هم قهرمانی با پرسپولیس در همین فصل است. کسب چنین عنوانی بعد از این همه کل‌کل با استقلال جواد نکونام و تحولاتی که کادرفنی سرخپوشان داشت، به‌شدت برای هواداران شیرین خواهد بود. این موفقیت احتمالی در ضمن می‌تواند ژانر حرفه‌ای اوسمار را هم تغییر بدهد و کلا او را وارد یک فضا و بازار دیگر کند. آیا نکو و شاگردان جنگجویش این اجازه را به اوسمار خواهند داد؟

کد خبر 844515 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس