Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@09:11:47 GMT

تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه تا ۲۵ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۹۵۲۸

 معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای تاریخ دفاع از رساله/پایان‌نامه مربوط به نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: 

پیرو مصوبه شورای آموزشی دانشگاه به اطلاع می‌رساند، با تمدید زمان برگزاری جلسه دفاع از رساله / پایان‌نامه بدون ایجاد نیمسال و اخذ شهریه تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ضمن دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آنان به پایان رسیده، موظف هستند تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹) از رساله/ پایان‌نامه خود دفاع کنند. 

لازم به ذکر است، در صورت دفاع پس از این تاریخ (تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) عواقب ناشی ازعدم تأیید سازمان وظیفه عمومی ناجا به عهده آنان بوده و قصوری متوجه این دانشگاه نخواهد بود.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.
این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.
همه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد