Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمدحسین فرهنگی روز یکشنبه با اشاره به نشست هیات رییسه مجلس درباره لایحه بودجه۱۴۰۰ اظهار کرد: بعد از وصول لایحه دولت در مجلس ابتدا کلیات در صحن بررسی و سپس برای رسیدگی به جزییات، تغییرات و موارد اصلاحی دولت، به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ ارجاع می‌شود.

فرهنگی تصریح کرد: در صورت تصویب کلیات، لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از بررسی جزییات آن در تلفیق، در صحن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در صورتی که تغییرات لایحه بودجه محدود باشد، کمیسیون تلفیق زمان کمتری را صرف بررسی اصلاحات دولت خواهد کرد البته با توجه به اینکه بررسی کلیات لایحه در کمیسیون تلفیق منتفی می‌شود لذا زودتر از سقفی که در قانون پیش‌بینی شده امکان ارائه لایحه از کمیسیون تلفیق بودجه به صحن وجود دارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: براساس اخبار واصله لایحه بودجه ۱۴۰۰ امروز در جلسه هیات وزیران بررسی می‌شود.

به گفته فرهنگی طرح شفافیت آرای نمایندگان در نشست هفته جاری مجلس بررسی خواهد شد. در صورت تصویب کلیات تمام یا برخی مواد به کمیسیون ارجاع می‌شود.

 سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین گفت: در نشست امروز طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که اختلاف نظر در ارتباط با اجرای آزمایشی آن وجود داشت، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

برچسب‌ها لایحه بودجه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ محمدحسین فرهنگی کمیسیون تلفیق شفافیت آرای نمایندگان پروندهٔ خبری بودجه ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لایحه بودجه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ محمدحسین فرهنگی کمیسیون تلفیق شفافیت آرای نمایندگان اخبار کنکور کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه عفاف و حجاب هنوز در شورای نگهبان تصویب نشده و به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه تمام ارکان نظام برای جریمه بی‌حجابی به جمع‌بندی رسیدند با تأکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • لایحه عفاف و حجاب به تأیید شورای نگهبان نرسیده است/ارجاع لایحه به مجلس برای رفع ایرادات
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است