Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به استان فارس، اظهار کرد: این سامانه موجب وزش باد شدید، بارش باران و برف در استان می‌شود.

او با اشاره به اینکه وزش باد شدید در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه تمام نقاط استان را فرا می‌گیرد، ادامه داد: در روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه وزش باد بسیار شدید، بارش برف و باران مناطق شمالی استان و نواحی مرکز فارس را بارش خفیف باران و باد شدید در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در مناطق جنوبی نیز احتمال رگبار باران و همچنین وزش باد شدید وجود دارد.

مهرداد قطره سامانی تصریح کرد: در روز جمعه یکم اسفندماه همه استان را وزش باد فرا می‌گیرد و بعد از ظهر همین روز این سامانه از استان خارج می‌شود.

او با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و احتمال خسارت به علت وزش باد شدید، ادامه داد: با توجه به وزش باد شدید، درخصوص هر گونه عملیات ساخت و ساز احتیاط لازم صورت گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس همچنین بیان کرد: از هر گونه عملیات سم پاشی و محلول پاشی خودداری شود و نسبت به پایش استحکام سازه‌های گلخانه‌ای اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش باد بارش باران بارش برف وضعیت آب و هوا وزش باد شدید استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس

سامانه بارشی که از ششم فروردین در استان فعال شده بود، تقریبا همه مناطق استان را از باران رحمت الهی بهره‌مند کرد.

بر اساس آمار بارش باران از ۴۳ ایستگاه هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز، شهرک گلستان شیراز با ۱۰۵ میلی متر باران صدرنشین بارندگی در استان بود.

بعد از شهرک گلستان شیراز، به ترتیب شهرستان‌های سپیدان با ۱۰۲، زرقان ۸۶، نورآباد ممسنی و ارسنجان با ۸۵ و بوانات با ۸۱ میلی متر در رتبه‌های بعدی بارش‌ها بودند.

سهم شیراز هم از این سامانه ۶۱ میلی متر باران بود که با این میزان بارش، جمع بارندگی‌های شیراز در سال زراعی جاری ۱۷۲ میلی متر رسید.

سامانه بارشی تا اواخر وقت دیشب، ششم فروردین در مناطق غربی و مرکزی استان فعال بود و رفته رفته تمرکز بارش‌ها به جنوب و جنوب شرق استان منتقل و نیمه‌های دیشب از استان خارج شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ | هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • خروشان شدن رودخانه کر بر اثر بارش شدید باران + فیلم
  • هشدار جدید هواشناسی؛ بارش برف و باران در تمام ایران
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس