Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان، اظهار کرد: بازی شکل و فرم خوبی داشت. پیکان با ۵ دفاع کار می‌کرد و ما سعی کردیم با ۶ نفر عرض حمله تیممان را بیشتر کنیم و با شگرد تیممان که ایجاد مثلث است به برتری برسیم. پیکان هر لحظه با کار‌هایی که انجام می‌دهد به تیم مقابل ضربه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما مبارزه گر هستند و برای سربلندی هواداران همه کار می‌کنند. این دیدار از آن بازی‌هایی بود که باید تمرکز ۱۰۰ درصدی در آن داشته باشید.

او در خصوص نیمکت نشینی مهدی عبدی، عنوان کرد: همه بازیکنان ما ارزشمند هستند. ممکن است شما در یک بازی بهترین بازیکن تیمتان را هم روی نیمکت بگذارید. هیچ اتفاقی رخ نداده است و بازی نکردن عبدی از ابتدا تصمیمی تاکتیکی بود و شما هم دنبال دلیل خاصی نباشید.

مربی پرسپولیس درباره حملات خطرناک پیکان در دقایق پایانی گفت: این مساله طبیعی است، زمانی که رو به جلو بازی کنید و فوتبال قابل احترامی را ارائه کنید، ممکن است در دقایقی از بازی موقعیت به حریف بدهید. دروازه‌بان و مدافعان ما فوق‌العاده کار کردند، اصل کار ما دفاع تیمی منسجم و خوب است و تمامی بازیکنان در این راستا کار می‌کنند.

او در مورد بازی ندادن به انصاری با وجود کمبود دفاع، اعتقاد داشت: محمد انصاری بازیکن خیلی خوب و با اخلاقی است. او بعد از یک عمل سنگین به ما اضافه شده است و چون ویروس کرونا وجود دارد، نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه داشته باشیم. انصاری باید در بازی‌های دوستانه محک بخورد و شرایطش بهتر شود. تنها دلیل بازی نکردن انصاری همین است. ما اول باید از بازیکن تیممان مراقبت کنیم. او بازیکنی است که اگر به فرم خوبش برسد، حتما بازی می‌کند.

مطهری درباره پرتاب‌های خطرناک نادر محمدی، اظهار کرد: محمدی بازیکنی است که خودم و جلالی از امید‌های مقاومت، او را به پیکان منتقل کردیم. بازیکنانی که امروز در این تیم بازی می‌کردند، آن زمان به تیم بزرگسالان اضافه شدند. مربیان حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند و ما هم به آن‌ها احترام می‌گذاریم. ما نمی‌توانیم به پیکانی‌ها بگوییم اوت نیندازند. من به آن‌ها تبریک می‌گویم که یکی از تاکتیک‌هایشان پرتاب اوت است و از این توانایی محمدی استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایرادی از این موضوع بگیریم.

بیشتر بخوانید

کنعانی زادگان به لیست پرسپولیس بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

 بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. 

گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی