Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:07:08 GMT

سلمانی در قامت طارمی ظاهر شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۱۸۶۳

سلمانی در قامت طارمی ظاهر شد!

پورتیموننسی با نمایش تاثیرگذار هافبک ایرانی خود برابر ویسنته به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننسی که برای نخستین بار در این فصل جعفر سلمانی را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم مونیسیپال به مصاف ژیل ویسنته رده شانزدهمی رفت.

 

پورتیموننسی روی اولین توپی که به سمت محوطه جریمه ژیل ویسنته برد، صاحب یک ضربه کرنر شد که همین توپ با ارسال هافبک سابق صنعت نفت و کنونی پورتیموننسی تبدیل به گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جعفر سلمانی با پای چپ سانتر زیبایی از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل دروازه ژیل ویسنته فرستاد تا مائوریسیو با ضربه سر گلزنی کند و پورتیموننسی را در ثانیه ۴۵ این مسابقه به گل برساند.

 

ژیل ویسنته در دقیقه ۲۶ نتیجه را جبران کرد، اما باز هم درخشش هافبک ایرانی پورتیموننسی موجب شد تا این تیم خیلی زود و قبل از پایان نیمه اول نتیجه را جبران کند.

 

در دقیقه ۳۳ شروع مجدد دروازه‌بان پورتیموننسی تبدیل به یک موقعیت از جناح راست زمین شد که نفوذ تند و تیز آیلتون فیلیپه و پاس کات‌بک او را جعفر سلمانی با مهار توپ و شوت محکم روی پای راست زمینی، از بین پاهای دروازه‌بان ژیل ویسنته عبور داد و تبدیل به گل کرد.

 

 

در نیمه دوم هم یاران سلمانی موفق شدند دو گل دیگر بزنند و به برتری ۴ بر یک خانگی مقابل ژیل ویسنته دست پیدا کنند تا ۱۹ امتیازی شوند و با صعود سه پله‌ای، به رده یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال بروند.

 

جعفر سلمانی که فوتبالیستی شادگانی و ۲۴ ساله است، از ابتدای دوران فعالیت خود در باشگاه صنعت نفت عضویت داشت، اما اوایل آذرماه ۹۹ به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پورتیموننسی پرتغال شد و امشب در نخستین حضورش در ترکیب این تیم، یک گل زد و یک پاس گل داد.

 

 

این فوتبالیست جوان که همانند طارمی در شروع کارش در لیگ برتر پرتغال با گل و پاس گل خودنمایی کرده، در ۶ هفته گذشته جزو فهرست پورتیموننسی بود ولی تنها دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

جعفر سلمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جعفر سلمانی جعفر سلمانی ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟