Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

خرابی آخر جاده چرمشهر ورامین تورو خدا پیگیری کنید

باسلام حدود یک ساله این جاده باخرابی زیادی مواجه شده است که اصلاً کسی از مسولین پیگیری نمی‌کنند خواهش می کنیم یک گزارش تهیه نماییدماخسته شدیم اینقدر ماشینامونو به تعمیرگاه بردیم

برگزاری کلاس های سطح عالی حوزه علمیه همدان

با سلام و خدا قوت

همدان از شهر های آبی فعلا محسوب می شود اما با این وجود دانشگاه غیر حضوری برگزار می شه که در شرایط فعلی کار خوبی هست

اما در حوزه علمیه همدان حتما باید در کلاس حضور داشته  باشیم مسیولین مربوط باتمام ظرفیت کلاس ها را برگزار میکنند بعضی از کلاس ها صندلی با فاصله گذاشته شده ولی در کلاس 15 متری !!با یک عطسه فرد مبتلا کار تمامه  ایا اینجا وزارت بهداشت این همه هشدار میده دروغه؟!

اگر طلبه ای مبتلا بشه تمام مسئولیتش برعهده خودش می زارن و اگر سر کلاس نریم  طبیعتا درس بدون در نظر گرفتن شرایط کرونایی حذف می شه

لطفا یک گزارش تهیه کنید

مزایده ایران خودرو

سلام

قیمت خودرو (206 صندوقدار) سالم در زمان ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو 130/872/000میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا در زمان مزایده که خودرو دارای عیوب بسیاری می باشد که شامل (مشکلات رنگ، و مشکلات فنی،فاقد گارانتی )است قیمت کارشناسی خودرو که حدود 31 درصد گرانتر از خودروی ثبت نامی سالم می باشد.

به راستی عامل گرانی خودرو خود ایران خودرو نیست؟

هر ماه چند صد خودرو به بهانه تگرگ خوردگی به انبار پارکینگ مزایده می برند و به مردم بیچاره گران می فروشند.

و خودرو ها فاقد گارانتی می باشد

و باید 10 تا 20 درصد بالا تر از قیمت پایه  کارشناسی ایران خودرو قیمت پیشنهادی بدهد تا شاید برنده شود.

ممنون لطفا پیگیری کنید.

مرخصی زایمان و بلاتکلیفی کارکنان تامین اجتماعی

متاسفانه ما پرسنل تامین اجتماعی برای برخورداری از مرخصی 9 ماهه زایمان حتما باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم تا بتونیم از حق قانونی مون برخوردار باشیم.. علیرغم تصویب مرخصی 9 ماهه اما تامین اجتماعی زیر بار این قانون نمیره و قطعا بارکاری و زمان و هزینه زیادی بر دوش دیوان عدالت هست بابت تک تک پرونده های شکایت جهت برخورداری از مرخصی 9 ماهه زایمان...این در حالی هست که کشور دچار بحران جمعیت هست و با وجود قوانین سختگیرانه دستگاه های دولتی اکثر زنان کارمند به تک فرزندی اکتفا می کنند

نظارت برعملکرد اجراییات شهرداری اراک

سلام.هیچ نظارتی برعملکرد شهرداری ها هست؟هرجوری دلشون بخواد با ارباب رجوع برخورد می کنند.جواب تخلف رو با رفتار مجرمانه می دهند.

رتبه بندی فرهنگیان

متاسفانه بعد از گذشت ۹ سال هنوز رتبه بندی فرهنگیان به نتیجه نرسیده و اجرا نشده است،لطفا پیگیری کنید

ممنونم

مشکل ورودی شهرک صنعتی شمس آباد

هر روز صبح تایم 7 تا 8 صبح برای ورود به شهرک صنعتی مشکل داریم.ترافیک سنگین برای چند ساعت همراه با تصادف.نبود مامور راهنمایی و رانندگی و انتظامات و همچنین تاخیر های کاری برای شهرک به این بزرگی واقعاجای تاسف داره لطفا یک گزارش تهیه کنید ممنون .

سبد معیشتی خانوار

من کارگری ساده در شرکت خصوصی آریا تکنیک هستم که از ۷ صبح شروع به کار می کنم تا ساعت ۷ عصر ...حقوق واضافه کار ما با هم به ۳۵۰۰۰۰۰هزار زورکی می رسه که این سبد معیشتی به ما تعلق نمی گیره اما در فامیل کسی هست که ماهیانه ۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون درامد داره واین سبد رو دریافت می کنه این چه عدالتی است.

املاک

سلام وخسته نباشید چرا املاک تهران و... طبق قانون املاک نیم درصد نمی گیرند می گویند خریدار و فروشنده باید نفری یک درصد بدهند خواهشمند است پیگری کنید ممنون ازشما وهمکاران گرامیتان

پرداخت نشدن کمک هزینه معیشتی بهزیستی برای دوقلوها در بهمن ۹۹

با سلام

شما را به خدا پیگیری کنید

ماخانواده ۴نفره دوقلوداریم خودم کارگرم و توی این زمستون و شرایط کرونا بیکارم مستاجرم دوقلوی پوشک و شیرخشکی دارم به خدا شب به  شب شرمنده هستم که چرا تشکیل خانواده دادم ک  اینجور تو سختی و تنگنا باشیم شمارابه خدا پیگیری کنید همون مبلغ ناچیز هم برای ما کمکی بود برا خرج بچه ها چرا همونم ازمون دریغ می کنند و نمی ریزند

تزریق واکسن کرونا

با سلام ،لطفا هر چه زود تر واکسینیاسیون کووید ۱۹ را تست کنید در این دوسال کووید ۱۹ قربانی های زیادی گرفته است تا به سال ۱۴۰۰ نرسیده این واکسینیاسیون را تزریق کنید ...

من دانش آموز کلاس هفتم هستم لطفا حرف هایم را در اخبار منتشر کنید با تشکر .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ایران خودرو پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان