Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز تعدادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی رو به روی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در خیابان عباس آباد تجمع کرده بودند. اما طی چند ساعت اخیر پس از این تجمع ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد نیروی انتظامی با تجمع کنندگان و تیراندازی منجر به فوت یکی از افراد حاضر در این تجمع منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی در ادامه با بیان اینکه امروز از یگان ویژه در تجمع مربوط به بازنشستگان استفاده نشده است، ابراز داشت: انتشار این فیلم و نسبت دادن آن به اصفهان اقدامی است که توسط دشمن انجام شده است.

همچنین رئیس پلیس فتای استان اصفهان نیز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم اصلاً مربوط به اصفهان نیست و موضوع درگیری با ناجا و مردم نیست.

سرهنگ مصطفی مصطفوی با بیان اینکه این فیلم مرتبط با استان کرمانشاه است، ابراز داشت: این فیلم متعلق به گذشته است و این اتفاق رو به روی دادگستری کرمانشاه روی داده است نه در اصفهان.

همچنین سرهنگ علی قمیان، سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر این خبر را تکذیب کرد و گفت: در تجمع امروز هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته است.

پیگیری خبرنگار مهر از سایر نهادهای مسئول نیز به تکذیب چنین حادثه‌ای در اصفهان انجامید. با اندکی دقت در فیلم منتشر شده مشخص است که لهجه افراد حاضر در آن اصفهانی نیست و پلاک خودرویی که در تصویر دیده می‌شود نیز مربوط به استان اصفهان نیست.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی جریان‌های سیاسی تلاش دارند با التهاب آفرینی رسانه‌ای، حضور پررنگ مردم اصفهان در مراسم ۲۲ بهمن امسال را تحت تأثیر منفی قرار دهند. انتشار چنین فیلمی را نیز می‌توان در همین راستا تفسیر کرد.

کد خبر 5147079

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان یگان ویژه پلیس فتا فضای مجازی تکذیب تیراندازی بازنشستگان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بوشهر انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها مجلس شورای اسلامی شهرکرد استان اصفهان خبرنگار مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

tags # بندرعباس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم