Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: ظهر امروز تعدادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی رو به روی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در خیابان عباس آباد تجمع کرده بودند. اما طی چند ساعت اخیر پس از این تجمع ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد نیروی انتظامی با تجمع کنندگان و تیراندازی منجر به فوت یکی از افراد حاضر در این تجمع منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی در ادامه با بیان اینکه امروز از یگان ویژه در تجمع مربوط به بازنشستگان استفاده نشده است، ابراز داشت: انتشار این فیلم و نسبت دادن آن به اصفهان اقدامی است که توسط دشمن انجام شده است.

همچنین رئیس پلیس فتای استان اصفهان نیز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم اصلاً مربوط به اصفهان نبوده و موضوع درگیری با ناجا و مردم نیست.

سرهنگ مصطفی مصطفوی با بیان اینکه این فیلم مرتبط با استان کرمانشاه است، ابراز داشت: این فیلم متعلق به گذشته است و این اتفاق رو به روی دادگستری کرمانشاه روی داده است نه در اصفهان.

همچنین سرهنگ علی قمیان، سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تکذیب کرد و گفت: در تجمع امروز هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته است.

پیگیری خبرنگار مهر از سایر نهادهای مسئول نیز به تکذیب چنین حادثه‌ای در اصفهان انجامید. با اندکی دقت در فیلم منتشر شده مشخص است که لهجه افراد حاضر در آن اصفهانی نیست و پلاک خودرویی که در تصویر دیده می‌شود نیز مربوط به استان اصفهان نیست.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی جریان‌های سیاسی تلاش دارند با التهاب آفرینی کاذب رسانه‌ای، حضور پررنگ مردم اصفهان در مراسم ۲۲ بهمن امسال را تحت تأثیر منفی قرار دهند. انتشار چنین فیلمی را نیز می‌توان در همین راستا تفسیر کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تیراندازی بازنشستگان استان اصفهان خبرنگار مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی