Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:31:14 GMT

۹۶ واحد مسکن مهر در هفت تپه شوش بهره برداری شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۴۸۶

۹۶ واحد مسکن مهر در هفت تپه شوش بهره برداری شدند

غلامرضا شریعتی در آخرین روز کاری خود به عنوان استاندار خوزستان در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: ۹۶ واحد مسکن مهر تعاونی نیشکر هفت تپه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند که برای تکمیل هر یک از این واحدها بیش از ۱۴۰ میلیون ریال آورده متقاضی و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت فولاد پارس هفت تپه نیز با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در روز آغاز شد که با تکمیل این طرح، تولید شمش این شرکت به سه برابر افزایش خواهد یافت.
استاندار خوزستان گفت: این طرح با بیش از پنج میلیون دلار اعتبار ارزی و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی ظرف مدت هشت ماه اجرا خواهد شد.
وی افزود: زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم با بهره برداری از این طرح فراهم خواهد شد.

استاندار خوزستان امروز با صدور حکمی به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد و قاسم سلیمانی استاندار پیشین ایلام جایگزین او شد. 

برچسب‌ها ایلام افتتاحیه سازمان ملی استاندارد ایران مسکن مهر غلامرضا شریعتی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام افتتاحیه سازمان ملی استاندارد ایران ایلام افتتاحیه سازمان ملی استاندارد ایران مسکن مهر غلامرضا شریعتی خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان