Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پی انتصاب استاندار سابق استان خوزستان به عنوان رئیس سازمان استاندارد از رئیس جمهور خواست تا این حکم را به دلیل ضعف عملکرد شریعتمداری لغو کند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پی انتصاب استاندار سابق استان خوزستان به عنوان رئیس سازمان استاندارد از رئیس جمهور خواست تا این حکم را به دلیل ضعف عملکرد شریعتمداری لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری:
اگر کسی واقعاً در بخشی از بخش‌های کشور احساس می‌کند که کفایت لازم برای این کار را ندارد معلوم نیست که پذیرش آن کار مشروع باشد، چون قبول این کار به معنای این است که او تعهد کند و بپذیرد که این کار را به احسن وجه به انجام برساند. این امر بدون کفایت و لیاقت امکان‌پذیر نیست.

ملت شریف ایران!
امروز خبری در رابطه با انتصاب آقای غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد برای دوره‌ای چهار ساله به حکم رئیس جمهور محترم آقای حسن روحانی منتشر شده است. صریح می‌گوییم به نظر می‌رسد این انتصاب توسط آقای روحانی بیشتر شبیه دهن کجی به مردم باشد که فرد بی کفایتی همچون آقای شریعتی را به سمت ریاست سازمان استاندارد برگزیدند! انگار آقای رئیس‌جمهور نمی‌دانند اطرافیانشان مشغول چه اقداماتی هستند و انگار این رسم ایشان است که افراد بی کفایت را دور هم جمع کنند و سپس آن‌ها را به مسئولیت‌های مهم بگمارند.

اتفاقاتی را که در دوره استانداری آقای شریعتی در خوزستان اتفاق افتاد به یاد دارید؟ اتفاقاتی همچون برخورد شدید با کارگران هفت تپه، عدم مدیریت صحیح سیلاب که منجر به تخریب خانه‌های مردم شد، عدم تأمین مناسب آب شور برای روستا‌های همچون غیزانیه، رفتار‌های بی ادبانه با مردم و بسیاری از موارد دیگر که مشاهده شده بود؛ اما تاکنون به هیچ کدام از آن‌ها توسط شخص ایشان پاسخ مناسبی داده نشده است.

تشکل‌های دانشجویی در تمام این مشکلات در صدد مطالبه از شخص ایشان درآمدند که مع الاسف است ایشان هیچ‌گاه در دسترس نبوده و یکی از وظایف مسئولین کشور که پاسخگویی مناسب و جامع به مردم است همواره توسط ایشان نادیده گرفته شده است.

بدیهی است که انتصاب چنین افرادی به مسئولیت‌های جدید که هنوز نتوانسته اند درباره مباحث مرتبط با مسئولیت قبلی شان پاسخ درست و مناسبی دهند موجب بدنامی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

ملت شریف ایران! امیدواریم در این هفت سال و نیمی که از سر گذراندیم از اعماق وجود باور کرده باشید که مشکل اصلی نه فقط شخص رئیس‌جمهور که تفکر حاکم بر شخص ایشان و جریان منتسب به ایشان است؛ حتی اگر بعضی از چهره‌های این جریان تسبیح به دست داشته باشند و اذکار مختلف را مدام زمزمه کنند.

امید است رئیس جمهور محترم در ماه‌های آخر مسئولیتشان برای یکبار هم که شده به یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی مبنی بر لغو حکم انتصاب آقای شریعتی و ریاست سازمان استاندارد جامع عمل بپوشاند.
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان استاندارد شریعتی استاندار خوزستان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی سازمان استاندارد رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر