Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، حیدر قاسمی در حاشیه اولین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به مسؤولیت وزارت کشور و محوریت اجرایی استانداری و فرمانداران جلسه مقدماتی ستاد انتخابات استان اصفهان امروز با حضور مسؤولان کمیته‌های این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: در این جلسه در باره  تدابیر و تمهیدات لازم برای بهتر برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ و همچنین تبادل تجربیات انتخابات گذشته به منظور رفع نقایص و نیازها و فراهم کردن شرایط مطلوب بحث و گفت و گو شد.

وی افزود: با توجه به روند کرونا تا انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌های لازم بهداشتی و درمانی برای سلامت شرکت‌کنندگان دیده شده است‌ تا مردم با اطمینان خاطر در این انتخابات شرکت و از حق اجتماعی خود استفاده کنند.

قاسمی ادامه داد: نام‌نویسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند، نام‌نویسی انتخابات عشایری از ۱۶ فروردین و نام نویسی انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری از اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است که برای نام‌نویسی گواهی عدم سوء پیشینه تهیه کنند که بیش از سه ماه از تاریخ صدور آن گذشته نباشد.

به گزارش فارس، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری،ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا، اولین میان‌دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سی سی پور گفت: فردا تا ظهر چهارشنبه در مناطق دریایی استان با تشدید سرعت باد جنوب شرقی و طوفانی شدن دریا، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل توجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش، خطر سیلاب موقتی در استان پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود فردا با توجه به شرایط خاص جوی و دریایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.

سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی، فردا کاهش محسوس دمای بیشینه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز گفت: با استقرار سامانه بارشی طوفان دریایی با وزش باد بسیار شدید شمال شرقی تا جنوب شرقی بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت (٣۴) نات همراه با رگبار شدید باران و رعدوبرق، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع نزدیک ۳۰۰ سانتیمتر (۱۰ پا) در فراساحل تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس منطقه اثر شرق خلیج، فارس تنگه هرمز دریای عمان همراه خواهد بود.

وی افزود: بر اثر فعالیت این سامانه احتمال بروز خسارت و اختلال در تردد شناورها، آسیب و خسارت به تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در مناطق دریایی استان، تمهیدات لازم در مناطق دریایی و ساحلی استان را برای جلوگیری از خسارات احتمالی، خودداری از تردد شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی، تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • هشدار سطح قرمز دریایی در سیستان و بلوچستان