Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:34:51 GMT

ادعای دیلی استار؛ جانشین راموس در رئال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۲۶۷۴

ادعای دیلی استار؛ جانشین راموس در رئال مشخص شد

آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس هنوز قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده و اخباری در مورد احتمال جدایی کاپیتان باتجربه رئال مادرید از این تیم وجود دارد. در صورت رخ دادن این اتفاق کهکشانی ها برای خرید یک زینه جانشین اقدام می کنند و طبق ادعای نشریه انگلیسی دیلی استار، آیمریک لاپورته در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آیمریک لاپورته 26 ساله تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و پیشنهاد رئال مادرید نیز نزدیک به همان 57 میلیون پوندی که سیتیزن ها در ژانویه 2018 برای خرید او پرداخت کرده اند بوده است.

 

آیمریک لاپورته در فصل جاری چندان مورد توجه پپ گواردیولا نبوده و تنها 14 بار در تمامی رقابت ها به میدان رفته است. از زمان شکست برابر تاتنهام در ماه نوامبر، آیمریک لاپورته به نیمکت ذخیره ها منتقل شد و اتفاقا از زمان نیمکت نشینی او خط دفاعی منچسترسیتی اوج گرفت. به نظر می رسد انتقال داوید آلابا نیز به رئال مادرید قطعی شده باشد و ممکن است او و آیمریک لاپورته فصل بعد در این تیم بازی کنند.

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس آیمریک لاپورته رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول رئال مادرید به منچسترسیتی توسط رودریگو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # رئال مادرید ، منچسترسیتی ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها