Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از انجام ۱۴ هزار و ۳۹۵ گشت مشترک بازرسی در دی ماه ۹۹ و تشکیل ۷ هزار و ۱۷۷ پرونده تخلف به ارزش حدود ۲۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

عباس تابش افزود: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در زمان مورد اشاره، ۳۵ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و ۱۶ درصد را با ادارات کل تعزیرات حکومتی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ درصد گشت های مشترک با دانشگاه های علوم پزشکی، ۲ ‌درصد با ادارات کل استاندارد، ۲ درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۳۰ درصد با سـایـر دستگاه‌ها بوده است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگن و تولیدکنندگان گفت: از مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده، ۲۲ درصد مربوط به گشت با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۲۳ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف و ۵۵ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط است.

برچسب ها: سازمان حمایت ، وزارت صمت ، تولید کنندگان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MfR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان حمایت وزارت صمت تولید کنندگان سازمان حمایت ادارات کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند