Web Analytics Made Easy - Statcounter

او افزود:الان که اطلاعات این موضوع لو رفته که افراد را تطمیع می کنند و هزینه های سفر و غذا و اسکان آنها را می پردازند، احمدی نژاد با نامه نوشتن به روحانی و ادعای اینکه با چندنفر در برابر خانه او برخورد شده، می خواهد فضا را شلوغ کند تا موضوع ساماندهی افراد و هزینه های انتقال آنان فراموش شود.

مهاجری تاکید کرد: احمدی نژاد می خواهد آرتیست در صحنه سیاسی کشور باشد و یکی از راههای آرتیست شدن  ایجاد این فضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اصولگرا با بیان اینکه رای آوری احمدی نژاد توهم است، اظهار کرد: امروز احمدی نژاد می داند که در هیچ انتخاباتی تایید صلاحیت نمی شود و اگر تایید صلاحیت شود، رای نمی آورد.

او اضافه کرد: احمدی نژاد یکی از فاسدترین دولت‌ها را در طول تاریخ ایران داشت او در ایام پایانی دولتش  ۱۸ میلیاردتومان از پول ریاست جمهوری را برداشت تا خرج دانشگاهی کند که وجود خارجی نداشت الحمدالله آن زمان متوجه شدند و جلوی این فساد گرفته شد ولی سایر پرونده های او هرگز بررسی نشد.

او یادآور شد: قوه قضائیه در ۸ سال گذشته هیچ کار جدی در مورد رسیدگی و محاکمه احمدی نژاد انجام نداده است. ببینید در امریکا با ترامپ چه کردند. او در مقابل افکار عمومی محاکمه شد اما در مورد احمدی نژاد حتی یک احضار ساده صورت نگرفته است.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد