Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم : جلیل حق گویان  با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رده خردسال، نونهال و نوجوان به صورت مجازی برگزار شده است، گفت: تیم کونگ فو بانوان منطقه آزاد قشم در بخش خردسال این مسابقات با کسب یک مدال طلا توسط « نفس کاظمی جهرمی » و یک مدال نقره توسط  « نهال صادقی » به این مقام دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از کسب یک مدال برنز از سوی تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم در بخش نوجوانان مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران  خبر داد و افزود: این مدال توسط « دینا زهره وند » عضو تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم به دست آمد.
حق گویان با تقدیر از حسین رفیعی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد قشم و ناهید کارگر مربی تیم کونگ فو بانوان این منطقه، اظهار امیدواری کرد که این رشته ورزشی پرطرفدار هم در قسمت بانوان و هم در قسمت مردان با تلاش و همت همه ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته درمنطقه  به مدارج بالا دست پیدا کند.

46

کد خبر 1486424

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد قشم تیم کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا، نماینده ایران در کایاک ۲۰۰ متر مردان مدال برنز گرفت.

علی آقامیرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند. 

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. 

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان