Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم ملک خدایی سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ۳۶۱ انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای سال ۹۹ تاکنون که از سوی کارکنان این اداره شناسایی شده اند، گفت: طرح ویژه واگذاری انشعاب در اندیمشک درحال اجرا و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد، به همین منظور جریمه انشعاب غیرمجاز مشترکان بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهروندان برای استفاده از تخفیفات ویژه این طرح به خدمات مشترکین آب و فاضلاب یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و از خدمات این حوزه برخوردار شوند.

ملک خدایی اظهار کرد:از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه ۱۶۷ انشعاب غیر مجاز با تلاش کارکنان خدمات مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک شناسایی شده است.

این مقام مسئول، بیان داشت: این حجم از کشف انشعابات غیرمجاز از ابتدای آبان ماه تا ابتدای بهمن ماه امسال به ۱۹۴ انشعاب غیر مجاز رسیده است که این حجم از کار کم سابقه است.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک، تصریح کرد: هر انشعاب غیر مجاز ضمن خسارت به تاسیسات و خطوط آبرسانی امکان آلودگی خطوط توزیع آب را فراهم می‌کند که این موضوع یک تخلف قانونی و جرم بوده، به همین جهت از شهروندان برای استفاده از مزایای طرح واگذاری انشعاب دعوت می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعاب آب آبرسانی روستایی انشعاب غیر مجاز آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع سه هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار و ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضائی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند است، گفت: بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ۱۰ هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی است و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تأمین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به اقامتگاه‌های غیردائم و بویژه در حاشیه شهرها و روستاها است.

کد خبر 6086381

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز