Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:55:10 GMT

صدور مجوز تردد نمایندگان در«خط ویژه» صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۴۶۹

صدور مجوز تردد نمایندگان در«خط ویژه» صحت دارد؟

 خبرگزاری فارس: سردار محمد حسین حمیدی  رئیس پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی «یه روز تازه» در خصوص صدور مجوز عبور نمایندگان مجلس از خط ویژه اظهار داشت: من هم خبر را از رسانه ‌ها شنیدم؛ ولی این موضوع صحت ندارد و مربوط به سال ۹۷ است که بعد از آن هم اتفاقی نیفتاده و تا الان هم مجوز خط ویژه صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این پرسش که آیا خبرگزاری ها به اشتباه به این موضوع پرداخته اند یا نه؛ گفت: انشاالله اشتباه است.

گفتنی است در هفته گذشته خبری مبنی بر صدور مجوز عبور نمایندگان مجلس از خط ویژه منتشر شده بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خط ویژه پلیس راهور پایتخت مجوز تردد نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در شهرهای استان کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ همتی‌زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: در مرکز استان و سایر شهرستان‌های تابعه در شب‌های قدر، در جلو، اطراف و معابر پیرامونی مساجد، تکایا و حسینه‌های که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی اجرا می‌شود.

وی از همشهریان و نمازگذران در خواست کردند؛ مثل همیشه با پلیس راهور همکاری لازم را داشته و از پارک وسیله نقلیه خود در ورودی محل‌های برپایی مراسمات خودداری نمایند.

وی عنوان کرد: نظر به تاریکی هوا که محدودیت دید را بدنبال دارد، رانندگان فاصله مبدا تا مقصد را با سرعت مطمئنه حرکت کنند زیرا احتمال تردد عابرین پیاده از عرض معبر خصوصاً نزدیک مساجد و محل‌های برگزاری مراسمات وجود دارد.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: برای رفاه حال روزه‌داران عزیز، این پلیس ممنوعیت ترافیکی در سطح معابر اجرا نخواهد کرد و صرفاً از پارک دوبل خودرو و ایجاد سد معبر در محل‌های برگزاری مراسمات جلوگیری می‌نماید.

کد خبر 6065059

دیگر خبرها

  • اعلام تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در شهرهای استان کردستان
  • تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در شهرهای کردستان اعلام شد
  • ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند
  • افزایش جرایم رانندگی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است