Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش سرعت اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن گفت: در همین راستا، جدول زمانی مراحل اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن مشخص شده و دستگاه های مربوطه مکلف به تبعیت از این جدول زمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان با اشاره به وضعیت پروژه های این طرح، گفت: خوشبختانه علی رغم همه فراز و فرودها در اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در یزد، این استان پیشتاز اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از تعامل و مشارکت دستگاه های مرتبط با اجرای این طرح در استان، اظهارداشت: همه دستگاه ها باید هماهنگی و همراهی لازم برای اجرای مصوبات جلسات شورای مسکن و موارد توافق شده را داشته باشند تا بالاترین میزان پاسخگویی به متقاضیان مسکن ملی در استان را شاهد باشیم.
طالبی خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان هایی که در تامین زمین، افتتاح حساب و واریز وجه از دیگر شهرستان ها عقب تر هستند، تسریع شود.
استاندار یزد بر ضرورت زمان بندی مشخص برای اجرای پروژهای طرح اقدام ملی مسکن ملی در سراسر استان تاکید کرد.
وی گفت: شهرداری ها در صدور مجوز ها و اقدامات لازم، با سرعت عمل کنند.
استانداریزد اضافه کرد: به منظور هماهنگی بیشتر و تسریع در فرآیند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان، جلسه ای بین دستگاه های خدمات رسان و اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری ها و با محوریت معاونت عمرانی تشکیل و پیگیری ها و بررسی های لازم صورت گیرد.
استاندار در انتها بر ضرورت پیگیری موضوع مسکن کارگری و فراهم سازی زمینه ها برای اجرای هر چه سریعتر آن تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استاندار یزد استان یزد شورای مسکن استات طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن اجرای پروژه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه العالم؛ هدف از سفر چند روزه نخست وزیر عراق به واشنگتن و دیدار وی با جوبایدن رئیس جمهور آمریکا و آنتونی بلنکین وزیر امور خارجه این کشور تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی از عراق و گام برداشتن به سمت روابطی برابر بین دو کشور است.
«نوید بهروز» خبرنگار این شبکه با تهیه گزارشی در این باره گفت در این سفر قرار است «محمد شیاع السودانی» با «لوید آستن» وزیر دفاع آمریکا و شماری از مسئولان سیاسی، اقتصادی و امنیتی این کشور دیدار و گفت و گو کند.
وی تصریح کرد در زمان و موقعیت حساسی که عراق و منطقه در حال گذران آن هستند نخست وزیر عراق راهی واشنگتن شد تا پرونده‌های داغ از جمله آینده روابط بین بغداد و واشنگتن و حضور آمریکا در عراق و جنگ غزه را بررسی کند.
نخست وزیر عراق در این باره گفت قطعاً دیدار من با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بحث و بررسی شرایط و اوضاع منطقه و بروز تنش‌هایی است که اکنون در منطقه شاهد آن هستیم و همچنین برقراری آتش بس، متوقف کردن جنگ در غزه، عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه و مذاکرات مهم با هدف جدول زمانی مشخص برای پایان دادن به ائتلاف بین المللی است.
خبرنگار این شبکه در ادامه این مطلب افزود ترور‌های برخی از فرماندهان نیرو‌های حشد الشعبی در مرکز بغداد، نقض‌های پیاپی حاکمیت عراق و پایان دادن به حضور آمریکایی‌ها در این کشور یکی از مهمترین خواسته‌های مردم عراق است که در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و این موضوع باعث تیره شدن روابط بین دو کشور در ماه‌های اخیر شده است، اما این در حالی است که واشنگتن تلاش می‌کند این مسئله را دور بزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
«حسین العامری» یکی از نمایندگان مجلس عراق در این باره گفت تمام نمایندگان مجلس عراق خواهان تعیین جدول زمانی برای خروج نیرو‌های بیگانه و اشغالگر از خاک این کشور است بنابراین ما دولت را ملزم می‌کنیم که هرچه سریعتر با طرف آمریکایی مذاکره و نیرو‌های رزمی و جنگی خود را از عراق خارج کند.
خبرنگار این شبکه در ادامه این گزارش تصریح کرد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خطرات گسترش جنگ و پیامد‌های آن بر عراق و منطقه با قدرت خودش را بر جدول سفر کاری چند روز نخست وزیر عراق به واشنگتن تحمیل کرده است به این عنوان که آمریکا شریک جنگ در غزه محسوب می‌شود و مردم و مقاومت عراق یک محور تاثیرگذار و حامی مقاومت هستند.
«کاظم الرکابی» نماینده ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق در این باره گفت: این سفر حامل پرونده‌های زیادی است نخست بررسی پیمانی است که در سال ۲۰۰۸ بین دولت عراق و آمریکا امضا شد و دوم بررسی جوانب سیاسی است که در این برهه از زمان بسیار مهم است.
خبرنگار این شبکه در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد علاوه بر جوانب امنیتی، عراق به تغییر شیوه و رفتار واشنگتن به رفتاری برابر و مشترک بین دو کشور براساس توافق چارچوب مشترک و رهایی از محدویت‌های اقتصادی و مالی چشم دوخته است که واشنگتن این شیوه رفتار را همچنان از سال ۲۰۰۳ به بغداد تحمیل کرده است.
نوید بهروز در پایان این گزارش افزود مسئله اصلی سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن تعیین جدول زمانی خروج نیرو‌های آمریکایی از این کشور و گام برداشتن به سمت روابطی برابر بین دو کشور است. خواسته‌ای که واشنگتن در باره آن سهل انگاری می‌کند و تلاش می‌کند خواسته‌های خود را به دولت عراق تحمیل کند.

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عمومی نمایش‌های هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی
  • تدوین قرارداد اجرای موافقت‌نامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در مراحل نهایی
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد