Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:51:54 GMT

افزایش ۲۰درصدی تولید لاستیک در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۵۶۶۸

افزایش ۲۰درصدی تولید لاستیک در سال جاری

رئیس انجمن صنفی صنعت تایرایران گفت: ظرفیت تولید لاستیک در داخل کشور ۳۰۰هزارتن می باشد که امسال به این میزان ۲۰درصد افزوده که باعث افزایش ظرفیت تولید کشور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا گنجی در گفتگو با یزدرسا ، با بیان اینکه نیاز کشور به لاستیک ۴۰۰هزارتن می باشد اظهار داشت: حدود ۳۰۰هزارتن از این میزان در داخل کشور تولید و۱۰۰هزارتن دیگر آن وارد می شود اما در سال جاری میزان تولید با رشد۲۰درصدی روبه رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  کار تایر سازی یک فعالیت عظیم، پرمسئولیت ولی کم سود است تصریح کرد: فرآیند قیمت گذاری لاستیک باید طبق ۴مولفه ، نوع مواد اولیه،روش ساخت و تکنولوژی مورد استفاده، ماشین آلات ونیروی انسانی توانمند باید تعیین شود اما متاسفانه در حال حاضر ملاک قیمت گذاری لاستیک در کشور" کیلو" می باشد که به هیچ عنوان مناسب نیست. رئیس هیات مدیره صنایع لاستیک یزد ادامه داد: ملاک قیمت گذاری کیلویی برای کارخانه هایی که به صورت سنتی و با ماشین آلات قدیمی اقدام به تولید لاستیک می کنند مناسب است اما برای کارخانه های مدرنی مانند صنایع لاستیک یزد که استانداردهای اروپا را کسب کرده به هیچ عنوان این نوع قیمت گذاری مناسب نبوده وباعث ایجاد ضرر برای کارخانه میشود. وی ادامه داد: با اقدامات و همراهی های مسئولین استان یزد ، واحد تولیدی صنایع لاستیک یزد امروز موفق شده سه دستگاه تولید لاستیک به کارخانه اضافه که باعث می شود  تولید ۳هزار حلقه لاستیک به صورت روزانه به ظرفیت تولید این کارخانه اضافه شود. رئیس انجمن صنفی صنعت تایر ایران  در پایان اظهار داشت: بااقداماتی که کارخانه های تولید لاستیک در سراسر کشور انجام داده اند میزان نیاز کشور به لاستیک وارداتی به شدت کاهش یافته و امروز قیمت لاستیک تعاونی با قیمت سطح بازار تقریبا نزدیک به هم شده که باعث شده در این زمینه مشکل و استرسی به جامعه تزریق نشود. انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید لاستیک قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس

قیمت جدید خودرو پژو پارس اعلام شد.

به گزارش مشرق، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح ذیل است؛

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰ تومان

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم