Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس گفت که اشتباه بچگانه مهاجم محروم این تیم باعث شد شاگردان یحیی گل‌محمدی در خط حمله با مشکل مواجه شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جلال حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی‌های سختی انجام دادیم و دوره کوتاهی شرایط برای ما سخت شد. بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند و بازی‌های خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیازات خوبی گرفتیم و بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازی خوبی مقابل گل‌گهر ارائه کنیم.

وی درخصوص اینکه پرسپولیس تنها با یک گل پیروز می‌شود، عنوان کرد: الان فوتبال سخت شده و همه تیم‌ها از لحاظ فنی به یکدیگر نزدیک هستند. خیلی از بازی‌ها گل کمی رد و بدل شده و پیکان هم تیم سختکوشی بود. این موضوع کار همه تیم‌ها و ما را سخت کرده بود. برتری با یک گل ملاک نیست و کسب سه امتیاز مهم است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کاپیتان پرسپولیس در مورد پرتاب‌های اوت نادر محمدی گفت: فکر می‌کنم همه تیم‌ها این تاکتیک را آنالیز می‌کنند و این روش شناخته‌شده است. محمدی اوت‌های خیلی خوبی می‌اندازد و ما هم روی این مسئله کار کردیم. کار در چند صحنه برای ما مشکل شده بود، اما توانستیم این پرتاب‌ها را تا حدودی کنترل کنیم. کم پیش می‌آید چنین بازیکنی در تیمی باشد و شرایط فوتبالی متفاوت شده است. نمی‌توانیم درباره تاکتیک تیم‌ها صحبت کنیم.

حسینی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک اشتباه بچگانه عیسی آل‌کثیر باعث شد پرسپولیس و مهاجمان تیم دچار  مشکل شوند. آرمان رمضانی بچه بسیار خوبی است، اما محرومیت عیسی باعث شد فشار روی مهاجمان خیلی زیاد شود و رمضانی به مشکل خورد.

«کار اشتباه عیسی، کل تیم را تحت فشار قرار داد و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: چند بازی بردیم و شرایط ما خوب شده، اما دوره سختی پشت سر گذاشتیم. کار سخت است، اما امیدوارم بقیه بازیکنان بدانند چه می‌کنند و چقدر باید تلاش کنند. امیدوارم بازیکنان بتوانند خودشان را به شرایط ایده‌آل برسانند.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار داشت: او بازیکن تیم ملی است، اما مصدومیت برای همه پیش می‌آید. غیبت کنعانی‌زادگان در دفاع باعث شد کار پرسپولیس سخت شود. کمال کامیابی‌نیا هم خیلی تلاش می‌کند. او هافبکی است که در شرایط حمله بازی می‌کند، اما خیلی خوب درک کرد و با تمرکز بالای خود، کمک زیادی به پرسپولیس کرد. امیدوارم کنعانی‌زادگان زودتر به میادین بازگردد و به پرسپولیس کمک کند.

عیادت مدیرعامل پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختی باشگاه پرسپولیس، مطلوب بوده است یا خیر، بیان کرد: مشکلاتی وجود دارد که به راحتی حل نمی‌شود. کسانی بودند که پرونده‌هایی روی میز گذاشتند و این موضوع، هر هفته کار را سخت می‌کند. این مشکلات هر هفته باید حل شود و بازیکنانی هم که تلاش می‌کنند، کمترین دستمزد را می‌گیرند. نمی‌دانم مشکلات چه زمانی حل می‌شود و تاکنون 20 درصد دریافتی داشتیم.

وی با بیان اینکه سمیعی و شکوری قول دادند مشکلات را در اولین فرصت حل کنند، خاطرنشان کرد: ما بازی‌های سوپرجام، لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم و کار را برای ما سخت می‌کند. از سمیعی و شکوری می‌خواهم تلاش و برنامه‌ریزی کنند تا پرونده‌ها بسته و مشکلات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره اقدامات هواداران سرخابی‌ها مقابل درهای ساختمان دو باشگاه گفت: این کارها درست نیست و از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. آنها باید با هواداران صحبت کنند و باید بیشتر کار فرهنگی کنیم. نمی‌دانم این کارها از کجا نشأت می‌گیرد و خیلی زشت است. برخی صحبت‌های مدیران و پیشکسوتان باعث می‌شود هواداران احساسی شوند و کارهایی دور از  شأن یک باشگاه انجام دهند. امیدوارم هواداران شرایط را درک کنند. حس می‌کنم این کارها بیشتر از سوی هواداران جوان رخ می‌دهد و امیدوارم تکرار نشود.

قنبرپور: شادابی لازم را در پرسپولیس نمی‌بینیم

حسینی در مورد دیدار بازیکنان سرخابی و تیم ملی 98 به یاد دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران و اینکه آیا خودش هم در این مسابقه به میدان می‌رود یا خیر، تصریح کرد: خیر. امروز (دوشنبه) ریکاوری و فردا تمرین داریم. خوشحالم چنین کاری انجام می‌دهند و جای مهرداد میناوند و علی انصاریان همیشه کنار ما خالی است. آنها دوستداشتنی بودند و امیدوارم خدا به خانواده‌های میناوند و انصاریان صبر بدهد. این اتفاقات اصلاً قابل باور نیست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس سیدجلال حسینی عیسی آل کثیر پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بازی ها باعث شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 

حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های ۶۰، ۷۰ متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله ۲۵ متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود، ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه ۱۲ هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد