Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@17:17:39 GMT

صدور پروانه ساخت پنج فیلم و یک انیمیشن

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۰۳۴

صدور پروانه ساخت پنج فیلم و یک انیمیشن

شش فیلم سینمایی پروانه ساخت گرفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سینمایی کشور، در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت سینمایی فیلم «لختگی» به نویسندگی حمید یونسی سینکی، کارگردانی کاوه دهقان‌پور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی، انیمیشن «یوز، بازگشت به خانه» به نویسندگی و کارگردانی رضا ارجنگی و تهیه‌کنندگی احسان کاوه، «تار و پود عشق» به تهیه‌کنندگی علی برادری و کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری، «ارثیه فامیلی» به تهیه‌کنندگی مهدی احمدی، کارگردانی حامد رضی و نویسندگی محبوبه گشایشی اول، «نشان» به تهیه‌کنندگی سید رضا محقق، کارگردانی قربان نجفی و نویسندگی سولماز اعتماد زاده و «آتش در کشتزارهای نیشکر» به نویسندگی مشترک مرضیه خدیو و ابراهیم اشرف پور، کارگردانی ابراهیم اشرف‌پور و تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری مجوز ساخت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 475191

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما فیلم سینمایی سینما ایران سازمان سینمایی کشور سینمای ایران شورای پروانه نمایش شورا پروانه نمایش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فعالین  رسانه ای و هنرمندان  ارومیه ای فیلم سینمایی «آپاراتچی» را با حضور کارگردان این اثر بطور اختصاصی تماشا کردند.

در این ویژه برنامه   که در  سینما ایران ارومیه برگزار شد بیش از ۳۰۰ نفر از خبرنگاران و هنرمندان و خانواده هایشان به تماشای فیلم سینمایی آپاراتچی نشستند.

فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربان علی طاهرفر، تولید مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۴۰۲ شمسی است.

در این اثر سینمایی داستان دلبستگی یک نفر نقاش ساختمان به هنر سینما به تصویر کشده شده است و جلیل همان نقاش عاشق سینماست که  دردسرهای ساخت اولین فیلمش به تصویر در آمده است.

 آپاراتچی نوشته حسین تراب نژاد و احسان لطفیان است که هنرمندانی همچون تورج الوند، فاطمه مسعودی فر، رضا ناجی، امین گلستانه و ولی فروتن در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 این اثر سینمایی برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی