Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر در رده نونهالان که هر ساله با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، استان کردستان در رشته بوکس مقام اول کشور را با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.

وی افزود: آریا یاراحمدی، میلاد فلاحی، مهران اسپرناک از مریوان و سوران میرکی از سنندج به مدال طلا دست یافتند و محمدطاها آیینی از قروه، نیما احمدیان و متین اسماعیلی مدال نقره و کارو بهرامی از سقز مدال برنز را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بوکس استان کردستان خاطرنشان کرد: برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های خاصی داریم تا بتوانیم دوباره در سکوی اول کشور باشیم.

رئیس هیات بوکس استان کردستان گفت: تیم بوکس کردستان که ۹۵ درصد آن بومی 6 شهرستان استان است در لیگ باشگاه‌های برتر کشور در ۴ اسفندماه سال جاری در شهرستان اراک حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۵ نفر از افراد تیم از شهرستان‌های بیجار، سنندج، دهگلان، کامیاران، مریوان و سقز در اردو حضور دارند، ۴ نفر نیز غیر بومی داریم و دو نفر از افراد تیم هم جزء ملی‌پوشان کشورمان هستند.

ابراهیمی نفرات شاخص تیم استان کردستان در این اردو در اوزان مختلف را مهدی خسروی در وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدحسین حقی در وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد نجفی در وزن ۶۳ کیلوگرم، دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم و زانکو صمدی از ملی‌پوشان کشورمان در وزن ۸۱ کیلوگرم و در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم نیز سعید صلواتی نام برد.

وی یادآوری کرد: هیات بوکس کردستان سال ۹۷ در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی زاهدان رتبه دوم کسب کرد اما امسال با وجود شرایط کرونا و محدودیت‌های فراوان به رتبه اول دست یافتیم و این موفقیت جز با تلاش و پشتکار ورزشکاران و همکاری نهادهای مختلف استان قابل دستیابی نبود.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات بوکس استان کردستان سید مهدی ابراهیمی مسابقات المپیاد المپیاد استعدادهای برتر استان کردستان هیات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین المللی بوکس جاده ابریشم که یکی از رقابت‌های قدیمی و مطرح جهان است به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد.    تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور پیدا کرد و با ۲ نشان نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.    نتایج ورزشکاران ایران در مسابقات جاده ابریشم به شرح زیر است:    در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر امروز در پیکار نهایی مغلوب "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی شد و گردن آویز نقره دریافت کرد.    در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت. امیری عصر امروز در فینال نتیجه را مقابل "الکساندر زیریانوف" از روسیه واگذار کرد و به نشان نقره رسید.    در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان جدال کرد و در پایان ۳ راند مبارزه، این بوکسور قزاق بود که برنده شد تا کسری به مدال برنز بسنده کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو