Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص از سرگیری مسابقات لیگ بوکس پس از 11 سال وقفه، اظهار داشت: خوشحالم که در نهایت بعد از مدتها لیگ بوکس باشگاههای کشور برگزار خواهد شد. همچنین به عنوان رئیس هیأت بوکس استان مرکزی این علاقه شخصی خودم بود که با راه‌اندازی مجدد مسابقات لیگ، استان ما میزبان این رقابتها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون خودم داور هستم و دوست دارم تا بوکس ایران زنده باشد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی اندیشه شده تا بهترین برگزاری مسابقات لیگ را داشته باشیم، عنوان کرد: به محض ورود شرکت‌کنندگان (بوکسورها، مربیان، سرپرستان، داوران، عوامل اجرایی و مسئولان فدراسیون) به شهرستان اراک، از آنها تست PCR گرفته خواهد شد و نتایج آزمایشات بعد از دو ساعت اعلام می‌شود. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سوئیت‌های بزرگ برای تمامی شرکت‌کنندگان گرفته‌ایم. لیگ بوکس 99 به صورت متمرکز و طی هفت روز برگزار خواهد شد.

میرزایی افزود: در سالهای قبل شهرستان اراک، سابقه میزبانی پنج دوره جشنواره بوکس رده سنی نونهالان داشته و امیدوارم هیأت بوکس استان مرکزی در این دوره هم به شایستگی میزبان مسابقات لیگ بوکس باشگاههای کشور باشد.

رئیس هیأت بوکس استان مرکزی در خصوص حضور یک تیم از این استان در مسابقات لیگ هم گفت: روز گذشته (یکشنبه 26 بهمن ماه) مراسم قرعه‌کشی رقابتهای لیگ در فدراسیون بوکس برگزار شد. بر همین اساس در مرحله مقدماتی، تیم باران پل اراک (نماینده بوکس استان مرکزی) در گروه یک با تیم‌های خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران، شهید همت تهران و هیأت کرمانشاه هم‌گروه است. بوکس استان مرکزی اولین دوره است که در مسابقات لیگ بوکس باشگاههای کشور حضور پیدا کرده است. 
 
وی افزود: دلیل اصلی حضورمان در سطح اول بوکس کشور این است تا بوکس استان‌مان بیشتر در ایران دیده شود. به خاطر همگیری بیماری کرونا، یک سال بوکس استان مرکزی تعطیل شده بود و هم اکنون با حضور در مسابقات لیگ بوکس کشور سعی داریم وجهه و تصویر خوب بوکس استان مرکزی را به کشورمان نشان دهیم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا در جذب بازیکن موفق بودید یا خیر، تاکید کرد: تیم بوکس باران پل اراک برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ99 تا الان پنج ملی‌پوش تیم بزرگسالان کشورمان به نام‌های سجاد کاظم زاده، علی جمالی، ایمان رمضان‌پور، سالار رادمرد و امین مجنونی به همراه دو ملی‌پوش جوان را جذب کرده است. همچنین 4 بازیکن بومی را در تیم‌مان استفاده می‌کنیم و صددرصد تیم خوبی بسته‌ایم و شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکوی داریم و رقیب اصلی‌مان تیم پلیمر خرم آباد است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس لیگ بوکس احمد میرزایی بوکس استان مرکزی مسابقات لیگ بوکس مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت