Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@18:50:00 GMT

آمار نهایی داوطلبان آزمون دستیاری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۵۹۷

با پایان زمان ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد که بیش از ۱۲ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مهلت ثبت نام جاماندگان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز جمعه ۲۴ بهمن ماه جاری از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir به پایان رسید و بیش از ۱۲ هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند.

بر اساس مصوبات نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، به تمامی دانشجویان رشته پزشکی عمومی که مطابق مقررات آموزشی مقطع مذکور مشمول افزایش سنوات تحصیلی شناخته نشده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ فارغ التحصیل می‌شوند، اجازه داده می‌شود تا صرفاً جهت پذیرش در رشته‌های تخصصی طب اورژانس و بیهوشی اقدام به ثبت نام و شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی کنند.

خدمات مرتبط با قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان این گروه از پذیرفته شدگان، پس از اتمام دوره مقطع تخصصی پزشکی بالینی با مدت تعهدات ضریب K ایشان (منطبق با مقررات مرتبط در سهمیه پذیرش) تجمیع خواهد شد. آن گروه از دانشجویان متقاضی که پذیرش آن‌ها در مقطع پزشکی عمومی با استفاده از سهمیه مناطق محروم (قانون برقراری عدالت آموزشی) بوده، مجاز به شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی و استفاده از مزایای مرتبط با این مصوبه نیستند.

براساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ ۷ اسفند ۹۹ به روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تغییر یافت. برچسب ها: آزمون دستیاری ، ثبت نام ، آمار نهایی ، داوطلب ، دستیار تخصصی پزشکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون دستیاری ثبت نام آمار نهایی داوطلب دستیار تخصصی پزشکی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تخصصی پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها

آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) به تفکیک استان‌ها از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) به تفکیک استان‌ها را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرد که می‌توانید آن‌را در این لینک مشاهده کنید.

کد خبر 747168

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود