Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج لیگ‌های اروپایی در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه و قهرمانی تیم بسکتبال بارسلونا در جام پادشاه با برابری رئال مادرید، از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی است که صبح روز دوشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به تقابل بارسلونا برابر پاری سن ژرمن، شرایط جرارد پیکه، مسی و کیلیان امباپه پرداختند و پیروزی اینترمیلان برابر لاتزیو، قهرمان لیگ سری آ ایتالیا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل والنسیا در لالیگای اسپانیا پرداخت و نوشت: "تأثیر آلمانی ها".

مارکا همچنین در مورد پیروزی بارسلونا در فینال بسکتبال مقابل رئال مادرید  نوشت: "بارسلونا فاتح جام. "

این روزنامه به بارسلونا و  شرایط بازیکنان مصدوم این تیم پرداخت و نوشت: "پیکه به بازی با پاری سن ژرمن نزدیک است، اما روخو خیر. "

اس‍پورت

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی بارسلونا در جام پادشاه  بسکتبال با برتری برابر رئال مادرید نوشت: "قهرمانان".

اسپورت همچنین در مورد بارسلونا و بازگشت پیکه و روخو به مستطیل سبز نوشت: "پیکه و روخو می‌خواهند بازی کنند"، و در مورد عثمان دمبله نوشت: "دمبله: همه چیز را تغییر داد. "

این روزنامه همچنین به پیروزی رئال مادرید برابر والنسیا علاقه‌مند بود و نوشت: "رئال مادرید برنده  و دنی کارواخال مصدوم شد".

اسپورت به اظهارات کیلیان امباپه در مورد دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن علاقه‌مند بود و نوشت: "امباپه به پیروزی پاری سن ژرمن اعتقاد دارد. "

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه تمرکز خود را بر قهرمانی بارسلونا در جام پادشاه  بسکتبال برابر رئال مادرید گذاشت.

موندو دیپورتیوو درباره دیدار بعدی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی لیونل مسی با ام باپه نوشت: " دوئل تایتان ها".

این روزنامه به پیروزی  ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل والنسیا  پرداخت و نوشت: "بنزما و کروس دلیل برتری رئال مادرید هستند".

روزنامه آ اس

این روزنامه به پیروزی  ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل والنسیا در لالیگای اسپانیا پرداخت و نوشت: "نمایش فوتبالی بدون حریف".

آ اس همچنین در مورد قهرمانی بارسلونا در جام پادشاه بسکتبال با برتری برابر رئال مادرید در فینال  تیتر زد و نوشت: "جشنواره بارسلونا".

این روزنامه به احتمال رسیدن پیکه به دیدار پاری سن ژرمن علاقه‌مند بود و نوشت: "پیکه  به لیگ قهرمانان می‌آید" و همچنین به مارکوس یورنته  ستاره اتلتیکو مادرید پرداخت و نوشت: "یک سال جادویی برای مارکوس یورنته. "

روزنامه  انگلیسی میرر

این روزنامه با تمرکز بر آنتونی مارسیال مهاجم منچستر یونایتد درباره نظراتش در مورد نژادپرستی، نوشت: "دیگر نه".

میرر همچنین در مورد هت تریک پیر اوبامیانگ برای  آرسنال برابر لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس  نوشت: "اوبامیانگ" هت تریک برای شما "،   او برای فرزندان، مادر و هوادارانش هت تریک می‌کند.

این روزنامه درباره پیروزی ولورهمپتون مقابل ساوتهمپتون و فولام مقابل اورتون در  لیگ برتر فوتبال انگلیس تیتر زد.

روزنامه سان

این روزنامه با تمرکز بر تساوی یک بر یک منچستر یونایتد مقابل وست برومویچ در لیگ برتر انگلیس نوشت: "سولسشیر معتقد است که تیمش با وجود ترس از وست بروم هنوز در رقابت‌های قهرمانی هست. "

سان به پیروزی آرسنال با هت تریک اوبامیانگ برابر لیدز یونایتد با نتیجه ۴ بر ۲ پرداخت.

این روزنامه همچنین به ستاره لیورپول، محمد صلاح  و یورگن کلوپ سرمربی این تیم پرداخت  و نوشت: "محمد صلاح راهپیمایی می‌کند ... و سگ‌ها دست و پا می‌زنند. "

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر تساوی  صفر-صفر بوردو برابر المپیک مارسی در لوشامپیونه فرانسه نوشت: "المپیک مارسی با ۹ بازیکن ایستادگی می‌کند. "

اکیپ همچنین به احتمال قرارداد پاری سن ژرمن با لیونل مسی ستاره بارسلونا علاقه‌مند شد و نوشت: "پاری سن ژرمن - مسی: رویا مجاز است. "

روزنامه  ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه پس از شکست ۳ بر ۱ لاتزیو برابر اینترمیلان در لیگ سری آ ایتالیا پرداخت و نوشت: "گریه‌هایی برای اینترمیلان. "

گازتا همچنین درباره دیدار یوونتوس همچنین برابر پورتو در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشت: "نه رونالدو، نه یوونتوس و لیگ قهرمانان از راه رسیده است. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین روزنامه ها روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد