Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@22:22:00 GMT

بازیکنی که مدافعان پرسپولیس را کلافه کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۷۷۶۱

بازیکنی که مدافعان پرسپولیس را کلافه کرد

مدافع تیم پیکان در بازی مقابل پرسپولیس هم یکی از پدیده های این جدال بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر محمدی مدافع راست خودروسازان که با اوت های بلندی که پرتاب می کند یکی از سوژه های این فصل لیگ برتر است در بازی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی دو نیمه متفاوت داشت.

نادر محمدی که در نیمه اول بازی حسابی با اوت های بلندی که با حرکات آکروباتیک مختص به خودش ارسال می کرد در محوطه جریمه قرمزها چند بار خطر ساز شد که البته یکی از بهترین ارسال های او را بازیکن پیکان در محوطه جریمه نتوانست به خوبی از آن استفاده کرده و دروازه حامد لک را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع که نقش زیادی در بازی پیکان مخصوصا در نیمه اول داشت با پرتاب های اوتش در تلاش بود تا خط دفاعی پرسپولیس را دچار اشتباه کند و اتفاقا تا آستانه این هدف نیز پیش رفت اما در نهایت موفق نشد.

یحیی که در تمرینات پرسپولیس روی اوت های بلند این مدافع به مدافعان قرمزها تذکرات لازم را داده بود برای خنثی سازی این پرتاب ها، از امید عالیشاه و قدرت پرش او در نزدیک ترین نقطه به پرتاب های این بازیکن استفاده کرد و اتفاقا در اولین پرتاب هم مانع ارسال دقیق او شد.

نادر محمدی که در دفاع هم بازیکن با کیفیتی نشان داد و در یک صحنه هم مانند باز شدن دروازه پیکان و محمد دریس شد در نیمه دوم نتوانست روی اوت هایی که نصیب پیکانی ها شد پرتاب های دقیقی داشته باشد و ارسال های او یا به خارج از زمین می رفت و یا توسط مدافعان پرسپولیس خنثی می شد.

نادر محمدی که از رشته ژیمناستیک وارد فوتبال شده، با قابلیت و توانایی بهره بردن از حرکت پشتک پیش از پرتاب اوت، توانایی ارسال‌های بلند و خطرناکی را از این روش دارد که این روزها دردسر بزرگی علیه تیم‌های رقیب شکل داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر یحیی گل محمدی لیگ برتر نادر محمدی یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو نادر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!

به گزارش "ورزش سه"، سال ۱۴۰۲ برای محمد ستاری متفاوت گذشت. او در نیم فصل اول در لیگ یک توپ می‌زد و در نیم فصل دوم راهی لیگ برتر شد. محمد ستاری در این مورد به خبرنگار ما گفت: من به ناچار و با توجه به شرایطی که پیش آمد و قوانینی که گذاشتند که خیلی از بازیکنان بیرون ماندند، لیگ یک را انتخاب کردم. اولش خیلی ناراحت بودم و بعد از ده سال حضور در لیگ برتر خیلی برایم سخت بود به لیگ یک بروم ولی این اتفاق برایم افتاد.

او ادامه داد: طبیعی بود که ناراحت باشم اما پس از پیوستنم به خیبر و گذشت زمان متوجه شدم که اتفاق خوبی برایم رخ داده است چرا که با مردم فوق‌العاده خون‌گرم آشنا شدم و در یک تیم قوی با کادرفنی و مدیریت بسیار عالی عضو شدم که توانستیم یک نیم فصل خیلی خوب را کنار آن‌ها رقم بزنیم و به رده دوم دست یافتیم که پس از جدایی من آن‌ها با ادامه روند خوب به صدر جدول رسیدند و مطمئنم لیاقت قهرمانی و صعود به لیگ برتر را هم دارند و امیدوارم بهترین‌ها برای این تیم رقم بخورد. از رضا مهاجری، فراز کمالوند و مسعود عبدی تشکر می‌کنم که برای جدایی من و پیوستنم به تیمی که دو سال در آنجا بازی کرده بودم با درخواستم موافقت کردند تا بعد از یک نیم فصل دوباره به لیگ‌برتر برگردم.

او در مورد پیوستن به پیکان عنوان کرد: ماجرای جدایی من از خیبر به تجربه‌ی خوب کار کردنم با رضا عنایتی در هوادار برمی‌گردد که این موضوع پیشنهاد پیکان را برای وسوسه انگیز می‌کرد زیرا وقتی یک بازیکن می‌خواهد در نیم فصل جابه‌جا شود بهتر است با شناخت کامل از کادرفنی تیمی که می‌خواهد آنجا بازی کند همراه باشد و من حتی قبل از صحبت‌های نهایی با آقا رضا چند بازی آخر پیکان در نیم فصل اول را دیده بودم و به نظرم آن‌‌ها خیلی خوب بازی می‌کردند و پتانسیل بالایی داشتند و فقط به‌خاطر جوانی و کم تجربگی بازیکنان نتوانسته بودند نتیجه بگیرند که خداراشکر در نیم فصل دوم با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان و ملوان در تهران شروع خیلی خوبی داشتیم و فقط مقابل پرسپولیس اسیر جوانی بازیکنان‌مان و اتفاقات فوتبالی شدیم که اگر زمان به عقب بازگردد دیگر آن‌ اشتباهات رقم نمی‌خورند و آن‌طور مقابل پرسپولیس جریمه نمی‌شدیم.

این بازیکن در ادامه صحبت‌هایش راجع به پیکان گفت: در کل پیکان با حضور شخصی مثل جناب اینانلو در هیئت مدیره، احمد مددی در سمت مدیرعاملی و کادرفنی خوبی مثل آقایان عنایتی، رجب‌زاده و رضاپور پتانسیل موفقیت را دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل هم با اضافه کردن بازیکنان باتجربه تیم به خوبی تقویت شد. حمایت کادر مدیریتی از این تیم خیلی خوب بوده و صحبت‌های انگیزشی که آن‌ها برای مجموعه‌ی تیم انجام می‌دهند باعث بالا رفتن روحیه تیم می‌شود و از همین‌جا از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ستاری درباره بازی پیش رو عنوان کرد: ما به زودی تمرینات خود را برای ادامه لیگ و رویارویی با تیم متحول شده‌ی استقلال خوزستان که دو هفته‌ی پیش ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دادند آغاز خواهیم کرد و امیدواریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم حداکثر امتیاز را در این مسابقه کسب کنیم چراکه رقابت در پایین جدول بسیار نزدیک است و با یکی دو بازی جای تیم‌ها عوض می‌شود و کوچکترین غفلتی باعث سقوط یک تیم می‌شود. به نظرم در ده هفته‌ی پایانی می‌توانیم یک عملکرد خیلی خوب را از خود نشان دهیم و پتانسیل این را داریم که یک رتبه‌ی آبرومند در جدول کسب کنیم و ارزش‌های خودمان را نشان دهیم.

ستاری در پایان افزود: برای خیبر هم آرزوی موفقیت و صعود به لیگ برتر را دارم. امیدوارم مردم خیبر خرم آباد صاحب یک سهمیه لیگ برتری باشند.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار