Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی دهکده طبیعت و خانواده در کوه پارک مشهد و بهره‌برداری از فاز اول آن در فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه در فضایی بالغ بر ۲۲ هکتار و با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در حوزه جنوبی بوستان خورشید و در مجاورت کوه پارک مشهد و به عنوان حلقه واسط بوستان خورشید و کوه پاک در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از طراحی این دهکده، آشتی و دوستی شهروندان با طبیعت و توجه به زندگی روستایی و عشایری است؛ چراکه سایت مورد نظر از ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر مسیرهای کوهنوردی متعدد و جاذبه‌های طبیعی شامل چشمه و قنات برخوردار است و در بخش‌هایی از آن، سبک زندگی روستایی و عشایری در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت تا شهروندان عزیز بتوانند تجربه متفاوتی از حضور در طبیعت را لمس کند.

 یعقوبی ادامه داد: این دهکده از هفت بخش شامل باغ طبیعی، باغ بازی، حوزه عشایر و بازی های محلی و گروهی، باغ دوستی، باغ ورزش، باغ حضور و باغ خاطره تشکیل شده است و در طراحی آن تلاش شده ارتباط انسان و طبیعت به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

 وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول این پروژه که در مجاورت کوه پارک ۸۳ در حال اجرا است، فروردین ماه ۱۴۰۰ آماده بهره برداری خواهد بود.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک خانواده فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد