Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:47:48 GMT

قیمت مرغ در استان بوشهر ۲۴ هزار تومان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۴۷۲

قیمت مرغ در استان بوشهر ۲۴ هزار تومان تصویب شد

احمد جهانگیرلو روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: عامل افزایش قیمت مرغ در استان بوشهر در دو روز گذشته نبود کشتار بود که یکی از عوامل اصلی آن بالاتر بودن قیمت مرغ زنده در استان‌های همجوار نسبت به بوشهر است که باعث شد تا تولیدکنندگان مرغ‌های زنده را به کشتارگاه‌های استان‌های همجوار بفروشند و کشتارگاه‌های استان بوشهر با مشکل روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تا دو روز گذشته قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان بوشهر برای تحویل مرغ زنده به کشتارگاه‌ها هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و گوشت مرغ برای مصرف کننده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود و مرغداران اجازه داشتند تنها ۵۰ درصد از مرغ خود را به خارج از این استان ارسال کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: پیش‌بینی می‌شود با تعیین قیمت جدید تحویل مرغ زنده (۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان) به کشتارگاه‌ها و با قیمت ۲۴ هزار تومان برای مصرف کننده که در جلسه ستاد تنظیم بازار استانی صبح امروز مصوب شد، مرغداران محصول خود را به موقع به کشتارگاه‌ها تحویل دهند تا مساله کمبود و افزایش قیمت مرغ در مراکز فروش استان حل شود.

جهانگیرلو گفت: میانگین کشتار شبانه مرغ در استان بوشهر ۱۵۰ تن است که ۷۰ تن در این استان مصرف می‌شود و ۸۰ تن مازاد بر مصرف استان است.

قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور برای مرغ زنده به ازای هر کیلو ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

برچسب‌ها بوشهر گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گوشت مرغ مرغداری بوشهر گوشت مرغ مرغداری ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور ستاد تنظیم بازار کشتارگاه ها استان بوشهر قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است. رهبر انقلاب در پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳، امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیأت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد