Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل منبتی گفت: در حاشیه شهر زاهدان نزدیک به ۳۴ هزار قطعه را با عکس هوایی شناسایی و ضبط کردیم و ۱۸ هزار خانوار در این مناطق ساکن هستند و از این تعداد هفت هزار نفر مراجعه و تکمیل پرونده دارند که مشارکت و همکاری مردم سبب افزایش سرعت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ساماندهی حاشیه شهر زاهدان و چابهار طی تفاهم نامه ای بین وزیر راه  و شهرسازی، استاندار و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد که در استان توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اظهار کرد: ساماندهی حاشیه شهر زاهدان یکی از اقدامات در حال انجام است، ۴۴ درصد جمعیت زاهدان حاشیه نشین هستند و حدودا ۲۶۰ هزار نفر را شامل می شود و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای آن ها پیش بینی شده که در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حاشیه شهر زاهدان حدود 6 منطقه برای ساماندهی در نظر گرفته شده  که دایی آباد، کارخانه نمک، کریم آباد، باباییان، شیرآباد، قاسم آباد مناطق هدف در فاز اول هستند و حدود هزارو ۵۵۲ هکتار مساحت دارند.

شناسایی ۳۴ هزار قطعه با سکونت ۱۸ هزار خانوار

منبتی گفت: در حاشیه شهر زاهدان نزدیک به ۳۴ هزار قطعه را با عکس هوایی شناسایی و ضبط کردیم و ۱۸ هزار خانوار در این مناطق ساکن هستند و از این تعداد هفت هزار نفر مراجعه و تکمیل پرونده دارند که مشارکت و همکاری مردم سبب افزایش سرعت می شود.

وی اظهار کرد: صدور سند توسط اداره کل ثبت اسناد و صدور پروانه از سوی شهرداری زاهدان به افزایش سرعت روند اجرای کار کمک می کند، همکاری همه دستگاه های اجرایی و خود مردم می تواند به روند کار سرعت دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تامین اعتبارات فاز بندی انجام و بخشی از این پهنه در حال کار است، از جمله در کشاورز هشت ،۶۰۰ متر طول که حدود ۱۸ هزار مترمربع است و پیربخش ۷۰۰ مترطول با مساحت ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع معابر جدول گذاری، آسفالت و زیرسازی شده است.

وی افزود: خیابان سیستان هزار و چهارصد متر مسیل داشت و با احتساب ۲ خیابان اطراف آن نزدیک به ۳۵ هزار متر مربع آسفالت داشتیم، مسیل ابوذر هم ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی انجام شد.

منبتی گفت: خیابان آزادی زاهدان ۴۲ هزار مترمربع آسفالت که همه این موارد در پنج ماه اخیر انجام شد، زیرا اعتبارات شهریورماه امسال به دست ما رسید.

۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض
  این مقام مسئول عنوان کرد: همه محورهای دایی آباد، حاجی آباد زیر سازی شد، سوله ای را هم تجهیز کردیم تا بنیاد مسکن و تمام دستگاه های اداری مرتبط، شهرداری و بانک ها هم حضور داشته باشند و مردم سرگردان در ادارات نباشند و کار خود را در همان جا انجام دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بیان کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی نشست های زیادی با مردم برگزار و از طرفی تخلیه زباله ها و لجن برداری خیابان های حاشیه شهر زاهدان در چندین نوبت انجام شد.

منبتی گفت: میزان تسهیلات هم ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و سه نفر ضامن زنجیره ای و مبلغ ٢٥ میلیون تومان بلاعوض می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان حاشیه شهر زاهدان میلیون تومان هزار قطعه هزار متر ۱۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مصطفی بیک مداح گفت: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهر‌های جنوب استان حضوری فعال داشتند.
وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهر‌های جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.
وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد