Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور گمرکی و حمل و نقل جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت رشته تحصیلی: مدیریت امور گمرکی و حمل و نقل شرایط: مسلط به Office و نرم افزارهای تخصصی مسلط به قوانین گمرکی و ترخیص کالا مسلط به سامانه های مرتبط با گمرک (جامع انبارها، EPL، جامع تجارت و بهین یاب) آشنایی با مقررات واردات و صادرات مسلط به اسناد حمل آشنایی به زبان انگلیسی فن بیان قوی روابط عمومی بالا مسئولیت پذیر ، منظم ، با دقت و پیگیری بالا در امور محوله سابقه کار مرتبط : 3 سال کارشناس بازرگانی خارجی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت رشته تحصیلی: کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت، فنی و مهندسی و یا سایر رشته های مرتبط شرایط: تسلط کامل به زبان انگلیسی آشنایی با مفاهیم، اصطلاحات و قوانین بازرگانی خارجی و تجربه مستقیم در امور مربوط به بازرگانی، واردات و صادرات مسلط به ICDL دارای مهارت مذاکره و برقراری ارتباط قدرت نگارش نامه نگاری اداری به زبان فارسی و انگلیسی توانایی برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری اجرای امور محوله سابقه کار مرتبط: 3 سال از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و در قسمت subject حتما عنوان شغل را اضافه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت نبودن عنوان شغلی در subject ایمیل، امکان بررسی رزومه میسر نمی باشد. اطلاعات تماس ایمیل jobvacancy@abanaircooler.com آدرس: محل کار: شیراز

 

پربیننده ترین استخدام سرپرست اجرایی در شرکت پارت ماشین سازه پارس در ماهشهر و کنگان استخدام کارشناس شیمی در شرکت دریان آفرین پاک رستاک در البرز استخدام نویسنده و مترجم زبان انگلیسی در تهران استخدام مدیر پروژه در پارت ماشین سازه پارس در خوزستان استخدام کارمند اداری در شرکت رضوان دانه تبریز در آذربایجان شرقی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین حاجیلو امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی تشکر کرد.

وی با اعلام اینکه داوطلبانی به تعداد کمتر از انگشتان دست که در آزمون‌های روز پنجشنبه ابزار ممنوعه به همراه داشتند شناسایی شدند، افزود: یکی از این داوطلبان که در دقایق ابتدایی آزمون اقدام به تهیه یک صفحه عکس از دفترچه کرده بود پس از پنج دقیقه دستگیر شد.

حاجیلو یادآور شد: پس از آن هم سه نفر در دو شهرستان متفاوت ابزار ممنوعه به همراه داشتند که قبل از هرگونه اقدامی و بلافاصله دستگیر شدند و هر چهار نفر به منظور شناسایی سرشبکه‌های مجرم و کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی شده‌اند و قطعاً سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان شاکی پیگرد قضایی متخلفان را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه آزمون سراسری با تمهیدات اندیشیده شده بدون هرگونه مشکلی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با سلامت کامل برگزار شد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با تشکر از خانواده‌ها و داوطلبانی که با رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی و تکیه بر توان علمی خود در آزمون سراسری شرکت کردند، تاکید کرد: داوطلبان آزمون علوم تجربی نیز توجه داشته باشند که فریب ادعاهای دروغین را نخورند و آگاه باشند همراه داشتن هرگونه ابزار الکترونیک حتی اگر مورد استفاده نیز قرار نگیرد ممنوع بوده و مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به داوطلبان جای تقدیر دارد و این آگاهی بخشی به رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی و حفظ حقوق عامه داوطلبان منجر شده و رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی که عصر پنجشنبه برگزار شد نیز گفت: در آزمون گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ داوطلب و در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کردند که این آزمون‌ها در سلامت کامل برگزار شد.

کد خبر 6088725

دیگر خبرها

  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت