Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:08:49 GMT

افق کوروش؛"شرکت پیشرو" در بین شرکت های برتر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۸۹۷۷

افق کوروش؛'شرکت پیشرو' در بین شرکت های برتر

به گزارش روابط عمومی افق کوروش در همایش شرکت های برتر ایران که امسال به خاطر محدودیت های ناشی از اپیدمی کرونا با حضور تعداد محدودی از مدیران، مقامات و مدیران شرکت های برتر ایران برگزار شد نتیجه رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت های پیشرو( بر اساس روند رشد طی چهارسال اخیر)، شرکت های برتر از نظر رشد سریع و شرکت های برتر دارای رتبه های ویژه اعلام شد که طی آن، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، عنوان "سی و پنجمین شرکت برتر ایران" ، "شرکت پیشرو" و "رتبه اول" از نظر شاخص فروش در گروه فروشگاه ها را کسب نمود و تندیس شرکت پیشرو و گواهینامه کسب رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فروشگاه ها به دکتر حسین صبوری؛ قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است از آنجا که شرکت های برتر فهرست IMI-100 که هر سال توسط مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی ایران و بر اساس شاخص هایی همچون: "بیشترین فروش"، "بیشترین سودآوری"، " بالاترین ارزش بازار"، " بالاترین ارزش افزوده" ، بیشترین دارایی"، " بالاترین اشتغال زایی"، و " بالاترین بهره وری کل عوامل" انتخاب می شوند سهم زیادی از تولید ملی را به خود اختصاص داده اند کسب عنوان "سی و پنجمین شرکت برتر ایران" ، "شرکت پیشرو" و "رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فروشگاه ها" توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش دستاوردی مهم و موفقیتی بزرگ محسوب می شود.
شایان ذکر است سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (IMI-100) را با ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، انجام و تلاش می کند تا امکان شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور و فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران فراهم نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه افق کوروش شرکت برتر رپرتاژ آگهی واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه شرکت های برتر ایران شرکت پیشرو افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت

دکتر ابراهیم خالقی گفت: رتبه بندی و آمار اهدای عضو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس شاخص اهدای عضو به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت تحت پوشش دانشگاه(PMP) است.

وی با بیان این که در این ارزیابی که در پایان سال ۱۴۰۲ انجام شده است ۶ دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر شده اند ادامه داد: در بین این دانشگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور رتبه نخست اهدای عضو در سال گذشته را به خود اختصاص داده و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌جام رتبه پنج کشور، گناباد رتبه شش کشور، تربت حیدریه رتبه هشت کشور، سبزوار رتبه دهم و مشهد رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر فسا رتبه دوم، شهر شیراز رتبه سوم و شهر یزد نیز در این ارزیابی رتبه چهارم را کسب کرده اند.

ابراهیم خالقی با بیان این که استان خراسان رضوی در سال گذشته پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور بوده است افزود: مهمترین علت افزایش شناسایی و اهدای عضو در شهرهای استان، اطلاع‌رسانی مداوم و آموزش‌های دوره‌ای برای تیم‌های پزشکی در آی.سی.یوها و بیمارستان‌های این شهرها بود.

وی با اشاره به این که طی سال گذشته ۱۷۴ فرد مرگ مغزی از مشهد و شهرهای مختلف این استان به بیمارستان منتصریه مشهد معرفی شده‌اند ادامه داد: این افراد پس از رضایت و عمل اهدای عضو،موجب نجات و ادامه زندگی ۷۳۳ بیمار نیازمند به عضو شد.

این مسوول بیان کرد: مردم ایثارگرخراسان رضوی به لحاظ شاخص‌ رضایت برای اهدای عضودر کشور نیز در جایگاه برتر کشوری قرار دارند بطوریکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸۰ درصد خانواده‌‍ های مرگ مغزی رضایت خود را برای اهدای اعضای عزیزانشان اعلام کرده اند و موجب نجات جان بیماران نیازمند شده اند.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت