Web Analytics Made Easy - Statcounter

کت و شلورارها لباس های گران قیمت و عزیزی برای بسیاری از آقایان به شمار می روند. به خصوص اگر آن کت و شلوار را برای مناسبت خاصی مانند عروسی یا فارغ التحصیلی خریداری کرده باشند. در نتیجه نگهداری این لباس ارزشمند برای آن ها بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لاوسته ۲۴، روش های شستشوی لباس ها تاثیر مستقیمی بر ماندگاری آن ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید کت و شلوار گران بهای خود را سال های طولانی داشته باشید یا از خرید مداوم لباس هایی که روز به روز به قیمت آن ها افزوده می شود خسته شده اید، حتما از خشکشویی ها بهره بگیرید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد خشکشویی کت و شلوار اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

چرا کت و شلوار خود را به خشکشویی بسپاریم؟

همانطور که می دانید کت و شلوارها لباس های بسیار گران بهایی هستند که نگهداری اصولی از آنها موجب طولانی تر شدن عمر آن ها خواهد شد. شستن کت و شلوار در ماشین لباسشویی پیامدی جز از بین رفتن بافت پارچه و بی رنگ شدن و کاهش طول عمر لباس نخواهد داشت.

بنابراین اگر نمی خواهید کت و شلوار عزیز خود را دور بیندازید و در سال چند بار مجبور به خرید لباس آن هم با این قیمت های سرسام آور شوید، باید به درستی از آنچه دارید نگهداری کنید. ایجاد لکه و کثیف شدن لباس ها امری اجتناب ناپذیر است؛ اما برای از بین بردن این آلودگی ها چه راهی را انتخاب کنیم؟

خشکشویی های معتبر با سال ها تجربه در این راه بهترین روش شستشو و لکه گیری کت و شلوار شما را با توجه به جنس و رنگ پارچه آن به کار خواهند برد. روشی که کوچکترین آسیبی را به بافت لباس شما وارد نکند و سبب طول عمر آن شود.

خشکشویی کت و شلوار چگونه انجام می گیرد؟

ابتدا به دنبال بهترین خشکشویی اطراف خود باشید؛ برای این کار نیازی نیست حضوری به خشکشویی مراجعه کنید. این روزها بسیاری از خشکشویی ها به طور آنلاین سفارشات شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از شستشو نیز به آدرس دلخواه شما می فرستند.

با کمی جستجو در اینترنت امکان یافتن خشکشویی اینترنتی معتبر برای خشکشویی لباس، خشکشویی پرده، پتو وغیره را خواهید داشت.

در ادامه به طور مختصر می خوانید که خشکشویی کت و شلوار چه مراحلی دارد.

زدن برچسب روی لباس ها

پس از ثبت سفارش خود در خشکشویی آنلاین و تحویل کت و شلوار، در خشکشویی روی لباس شما برچسب هایی حاوی اطلاعات و آدرس شما نصب می شود که طی فرآیند شستشو و پس از آن لباس های شما به راحتی شناسایی شوند.

بررسی کت و شلوار شما

در این مرحله لباس شما را برای وجود درز و شکاف یا لکه بادقت بررسی می کنند که در صورت وجود درز وشکاف ابتدا آن را تعمیر می کنند؛ زیرا شستشو سبب بیشتر شدن شکاف لباس خواهد شد.

مرحله لکه گیری بسیار مهم است زیرا بسیاری از لکه ها مانند لکه چربی و جوهر به راحتی با شستشو پاک نمی شوند؛ در این مرحله با توجه به نوع لکه از حلال مخصوصی برای از بین بردن آن استفاده می شود.

همچنین اگر وسیله ای در جیب کت یا شلوار شما باقی مانده باشد آن وسیله برای تحویل به مشتری بسته بندی خواهد شد.

شستشو و اتوکشی  

پس از بررسی کت و شلوار و رفع مشکلات احتمالی نوبت به شستشو در ماشین خشکشویی است. برای این کار لباس ها را بر اساس رنگ، جنس و ظرافت پارچه دسته بندی می کنند و برای هر دسته از لباس ها مواد شستشوی مناسب را استفاده خواهند کرد.

مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها حلال های مخصوص غیر قطبی مانند دی اکسید کربن مایع و تتراکلرواتان هستند که به بافت لباس ها کمترین آسیب را وارد می کنند و تمام آلودگی های آن ها را نیز از بین می برند.

در این مرحله از آب استفاده نمی شود و تمامی مواد شوینده در شستشو با بخار از روی لباس ها پاک خواهند شد. همین امر سبب می شود بافت پارچه آسیب نبیند؛ در حالی که در شستشوی خانگی نفوذ آب به بافت پارچه سبب از بین رفتن حالت و ایستایی پارچه و نیز کاهش انسجام پارچه لباس خواهد شد.

پس از مرحله خشکشویی، اتوکشی با اتوی بخار برای خشکشویی کت‌ و ‌شلوار عزیز شما انجام خواهد شد. به این ترتیب کت و شلوار شکل و ظاهری آراسته و تمیز، درست مثل روز اول پیدا کند.

باز هم چرا خشکشویی؟!

اگر کت و شلوار گران قیمت خود را دوست دارید و نمی خواهید به همین زودی آن را از دست بدهید خشکشویی  کت و شلوار را در نظر بگیرید. شاید فکر کنید که هزینه سپردن لباس ها به خشکشویی نسبت به شستشو در منزل بیشتر است؛ اما کمی آینده نگر باشید.

تصور می کنید پس از چندبار شستشو در ماشین لباسشویی در عرض چند ماه اثری از کت و شلوار گران مایه شما باقی می ماند؟! پس اگر می خواهید در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنید و کمتر بابت خرید لباس هزینه کنید به خشکشویی ها اعتماد کنید.

 صرفه جویی در وقت و هزینه، آسیب نرسیدن به پارچه لباس، طول عمر بالای کت و شلوار و ثبت سفارش با یک کلیک؛ آیا این دلایل برای اعتماد به خشکشویی کافی نیست؟! البته خشکشویی معتبر به راحتی پیدا نمی شود. سری به سایت لاوسته ۲۴ بزنید تا ببینید از چه چیزی صحبت می کنیم!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشکشویی کت و شلوار خشکشویی آنلاین خشکشویی خشکشویی ها خشکشویی کت کت و شلوار خواهد شد لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد

 اصغر بلکی‌وند در مراسم روز زمین پاک که در مجموعه تفریحی باغ فدک بروجرد برگزار شد افزود: ۳ هزار کیسه پارچه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک در نانوایی‌های شهرستان بروجرد توزیع می‌شود، جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی گامی بزرگ در کاهش استفاده از پلاستیک است. 
وی اظهار داشت: طبق گزارش سازمان ملل، سالانه ۴۳۰ میلیون تن پلاستیک تولید می‌کنیم، با توجه به اینکه بازیافت پلاستیک سخت است مشکلاتی برای زمین ایجاد می‌کند. 
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: متاسفانه در کشور‌های پیشرفته بازیافت پلاستیک‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد است و ۹۰ درصد وارد طبیعت می‌شوند، پلاستیک‌ها ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند. 
بلکی‌وند با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد بیماری‌های مختلف در اثر‌ها ساختن پلاستیک‌ها در طبیعت خواهیم بود افزود: استفاده کمتر از پلاستیک‌ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست و طبیعت دارد، یکی از راهکار‌های مهم برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست آموزش کودکان در مدارس است. 
وی اظهار داشت: مسئولان نیز وظیفه دارند قوانینی مصوب کنند تا از پلاستیک در تولیدات کمتر استفاده شود، محصولات بسته بندی شده باعث تولید زباله بیشتر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)