Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم آروین سقز به عنوان نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته یکم فوتسال جوانان کشور حضور پیدا کرده و در دو دیدار نخست خود تاکنون دو تساوی را بدست آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های فوتسال لیگ دسته اول جوانان کشور در دو گروه به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای لاهیجان و زابل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رقابت های گروه اول این دوره از مسابقات لیگ که با حضور تیم های ملی پوشان مشهد، منصوری شاد کاشان، اروم آلیاژ ارومیه، آروین سقز، کیامیدان لاهیجان، مقاومت قرچک و شهرداری نمین برگزار می شود، از روز 25 بهمن ماه آغاز به کار کرده است.   در اولین روز از این مسابقات تیم شهرداری نمین ۳ بر ۰ ملی پوشان مشهد را شکست داد، منصوری شاد کاشان نیز به دلیل عدم ارائه تست PCR قاضی جهان آذرشهر، ۳ بر ۰ پیروز شد.   آراز ورامین نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد آلیاژ ارومیه گذشت و در آخرین دیدار کیامیدان لاهیجان و آروین سقز نماینده کردستان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.   در روز دوم مسابقات گروه اول تیم فوتسال آروین سقز نماینده استان کردستان راس ساعت 15 روز یکشنبه 26 بهمن ماه به مصاف تیم شهرداری نمین رفت که در پایان دو نیمه هیچ گلی از خط دروازه تیم ها عبور نکرد و بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.   فوتسالیست های تیم آروین سقز فردا دوشنبه 27 بهمن ماه و در ادامه این مسابقات راس ساعت 15 مقابل تیم ملی پوشان مشهد صف آرایی می کنند.   گفتنی است؛ در پایان رقابت های لیگ دسته یکم فوتبال جوانان کشور از هر گروه دو تیم به مرحله فینال راه پیدا می کنند و با برگزاری دیدار فنال دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نماینده سقز جوانان کشور آروین سقز لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا

نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون، ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

همچنین زهرا نبی‌زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی بعنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 5 الی 8 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان