Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا هفت‌جوش دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر در ۲ بلوک ۴۸ و ۴۵ واحدی تعریف شده است و مددجویان تحت حمایت برای هر واحد از این مجموعه‌ بطور متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند ضمن اینکه سازمان بهزیستی نیز از محل اعتبارات مربوطه و مشارکت‌های مردمی برای هر واحد ۸۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی  پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت:برای تکمیل این پروژه نیاز به ۵۰ میلیادر ریال اعتبار است.
هفت جوش پیشرفت فیزیکی پروژه ۴۵ واحدی را بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود:برای تکمیل نهایی و تحویل این واحدها به مددجویان نیز ۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد:پیمانکار مجری طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر علت توقف این پروژه را افزایش قیمت‌ مصالح و سایر هزینه ها همچنین پایین بودن سهم آورده از سوی مددجویان اعلام کرده است.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر افزود:خلف وعده پیمانکاران در عمل به تعهدات خود در طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر موجب بلوکه شدن وجوه پرداختی مددجویان بهزیستی شده است.

هفت‌جوش یکی از وظایف سازمان بهزیستی برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را کمک به تامین مسکن به لحاظ پایین بودن بضاعت مالی این قشرآسیب پذیر دانست و گفت:در تلاش هستیم با تعامل بین بخشی و کمک سازمان‌ها، ارگانها، نهادهای مسئول، خیرین و نیکوکاران، هزینه‌ها و مطالبات باقیمانده مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر تامین شود تا این قشر آسیب پذیر از بلاتکلیفی خارج و هرچه زودتر صاحب مسکن شوند.

وی اظهار داشت:متقاضیان مسکن در خرمشهر زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای معلول و سالخوردگان نیازمند بی‌بضاعت زیر پوشش بهزیستی می باشند.

بیش از ۶هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان خرمشهر قرار دارند.

برچسب‌ها خرمشهر مسکن مهر مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر مسکن مهر مسکن خرمشهر مسکن مهر مسکن سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری