Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارده پرتاب نادر محمدی، ۹ دقیقه از زمان بازی را برای تیم پیکان تلف کرد و نتیجه مطلوبی هم برای این تیم نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی پشتک وارو های نادر محمدی یک سوژه جذاب و قابل توجه در روزهای ابتدایی لیگ بود. آن ها با تعجب و کمی تحسین به توانایی ارسال توپ تا فواصل دور اشاره می‌کردند و از پشتک واروهای مدافع پیکان داستان می‌ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این ارسال ها و این پرتاب ها، از هر دو سوی زمین و از هر فاصله ای نسبت به دروازه حریف، تبدیل به تم اصلی تیمی شد که یکی از تاکتیکی ترین مربیان لیگ را در اختیار دارد؛ مهدی تارتار – مربی ای که نشان داده از فوتبال سردرمی‌آورد. اما…

 

روز گذشته و در بازی پرسپولیس مقابل پیکان، نادر محمدی تبدیل به پرتکرارترین اتفاق مسابقه شد. بازیکنی که بارها و بارها از هر قسمتی از زمین برای پرتاب آکروباتیک توپ، خود را به اوت های کناری می‌رساند و پس از یک دورخیز با یک پشتک وارو و ستون دست روی توپ و استفاده از خاصیت گریز از مرکز، توپ را به سمت دروازه پرسپولیس ارسال می‌کرد. او در این مسابقه ۱۵ بار برای پرتاب پشت توپ قرار گرفت که از این بین یکبار را به صورت عادی پرتاب کرد و در ۱۴ مرتبه بعد، موفق و غیرموفق توپ را از سویی به سمت حامد لک فرستاد که البته روی دفع این توپ ها چندان هم مطمئن نبود.

 

نکته اینجاست که باوجود اصرار به پرتاب، این تاکتیک تیم پیکان به جز دو صحنه، کوچکترین خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد و پیکان که دو سه باری صاحب موقعیت هایی برای فرو ریختن دروازه پرسپولیس شد، از مسیرهای دیگری برای این کار استفاده کرد و البته یک بارهم روی استفاده از توپ سوم، تیرک دروازه سرخ ها را به لرزه انداخت. در مورد دیگر، سیدجلال با پوششی فوق العاده مانع از فرو ریختن دروازه شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نادر محمدی پیکان پرسپولیس پرسپولیس پیکان نادر محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو نادر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه 21 تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی

داور: وحید کاظمی

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی ماشاریپوف موقعیت خوبی برای ایمان سلیمی به وجود آورد، اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه 18: با جلو آمدن دروازه‌بان شمس آذر بلانکو قصد داشت از وسط زمین دروازه این تیم را باز کند، ولی توپ او از بالای دروازه شمس آذر راهی اوت شد.

دقیقه 21: ارسال ابوالفضل جلالی بار دیگر کارساز و مهرداد محمدی موفق شد توپ را با ضربه‌ای مناسب وارد دروازه شمس آذر کند.

دقیقه 32: توپ ارسالی بازیکن شمس آذر می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی سیدحسین حسینی توپ را مُشت کرد.

دقیقه 45: شوت سر ضرب مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!