Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این شورا در طی سال جاری بیان داشت: پاسخگویی به هنگام و سریع به مطالبات مردم برابر آئین نامه ها و دستورالعمل ها، یک امر معروف محسوب می شود.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که ایجاد ساختار در هر تشکلی یک ضرورت است گفت: به منظور موفقیت در اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، جملگی می باید به آن اهتمام نموده و تلاش برای بهتر شدن در عرصه خدمت رسانی مناسب تر به مردم و توصیه به بهینه مصرف کردن انرژی، از معروفات مهم در حوزه خدمات این شرکت به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه با عنوان این که رویکرد این ستاد، یک نگاه تصدی گری نیست افزود: این دو معروف بزرگ، مقوّم فروعات دیگر هستند و چنانچه به معنای واقعی به آن توجه شده و مصادیق آن احصا شوند، بزرگ ترین معروف نظام اسلامی در اوج خود به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام محسن انصاری نیا با بیان این که ستاد در نشر معروفات و پیشگیری از منکرات با تمام توان فعالیت خواهد نمود یادآور شد: آنچه مهم است مطالبه گری از مسئولان و بی تفاوت نبودن مردم است و اگر مسئولین نظام اسلامی در این عرصه پیشتاز باشند و رسالت خود را به انجام برسانند، نظام اسلامی در این بُعد، کارآمد عمل خواهد نمود.

وی تصریح کرد: از لوازم احیاگری فریضتین، این است که مردم و مسئولان همراهِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشند و تا آنجا که امکان دارد این واجبات الهی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: نگاه ما به ستاد امر به معروف و نهی از منکر، "مردم پایه" است و طرح شیوه های موثر مطالبه گری از مسئولین را در دست پیگیری داریم و درنظر است گروه های جهادی تشکیل داده تا با طی دوره های آموزشی و آگاهی لازم به مسائل، مطالبات مردم به عنوان موضوعات اصلی، از مسولان مطالبه شود.

 همچنین در این نشست پیرامون تبلیغات محیطی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه تشکیل گروه های جهادی هفت نفره و ثبت نام در سامانه امین، بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفته و حکم انتصاب "سید محمد موسوی زاده" به عنوان "رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت توزیع برق استان سمنان" از سوی حجت الاسلام انصاری نیا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به نامبرده اعطا شد.

46

کد خبر 1486604

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش اسقاط خودرو بالا رفت

مرتضی ضامنی، با اعلام این خبر که هیأت دولت در راستای حمایت از نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان، آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها را مصوب و ابلاغ کرد، گفت: در این آئین‌نامه که با پیگیری‌های اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و وزارت کشور به تصویب هیئت دولت رسیده، افزایش قابل توجهی در ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی در توضیح بیشتر درباره آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی ما در اتحادیه بوده و هست. با توجه به فرسودگی بسیاری از خودرو‌های فعال در این بخش، شاهد افزایش آلایندگی و مخاطرات بسیاری بودیم که ضرورت نوسازی ناوگان را بیش از پیش آشکار می‌کرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اتحادیه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و وزارت کشور، هیئت دولت آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها را مصوب کرد. این آئین‌نامه که به تازگی ابلاغ شده، گام بلندی در راستای نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان محسوب می‌شود.

ضامنی در خصوص جزئیات این آئین‌نامه نیز گفت: در این آئین‌نامه، ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین، تعداد برگه‌های اسقاط ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نیز افزایش یافته که این موضوع به نفع رانندگان این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه این آئین‌نامه انگیزه‌های لازم را برای اسقاط خودرو‌های فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد می‌کند، گفت: امیدواریم با اجرای این آئین‌نامه، شاهد تسریع در روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان باشیم.

دیگر خبرها

  • امکان جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی
  • سیاح: جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی ممکن است
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی