Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهران شاهین‌طبع» روز دوشنبه در گفت و گویی رادیویی در خصوص لغو مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا در قطر، اظهار داشت: این مسابقات چند سالی است که در آسیا برگزار شده و موجب تعطیلی لیگ می‌شود و به همین دلیل برنامه‌های فدراسیون نیز بهم می‌خورد. حالا هم که این بازی‌ها لغو شده است.

وی در مورد احتمال میزبانی ایران در این مسابقات، عنوان کرد: متاسفانه به ایران در این زمینه نگاه مثبتی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در منطقه غرب آسیا حضور داریم و کشورهای عربی زیادی در این منطقه حضور دارند و میزبانی‌ها را به نفع خودشان تقسیم می‌کنند. شرایط ما هم اکنون بسیار بهتر از لبنان و قطر است اما وقتی ما درخواست می‌کنیم، به ما میزبانی داده نمی‌شود.

مسابقات تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ که قرار بود روزهای اول و سوم اسفندماه در قطر برگزار شود، به علت شیوع موج جدید ویروس کرونا لغو شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد وضعیت لیگ برتر امسال، افزود: مسابقات با تلاش فدراسیون، باشگاه‌ها، داوران و اصحاب رسانه در حال برگزاری است. هم اکنون کیفیت فنی لیگ به دلیل نزدیکی تیم‌ها در بالای جدول، بسیار بالا رفته است. نقاط ضعفی نیز مبنی بر فاصله برخی تیم‌ها باهم وجود دارد اما به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم به مشکل برخورده و به همین دلیل لیگ برتر با تعداد تیم‌های بیشتری برگزار شده است.

شاهین‌طبع خاطرنشان کرد: در بسکتبال هم مثل سایر رشته‌ها مشکلاتی به خاطر انتخاب تیم ملی و لیگ و سایر مسائل به وجود می‌آید اما بعد از مدتی حل می‌شود اما ما باید ارتباطات اجتماعی‌مان را قوی کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم و ببینیم مشکلات از کجاست. با این حال انسجام خوبی در تیم ملی بسکتبال می‌بینم.

وی در خصوص حضور تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو و هم‌گروهی با تیم‌های آمریکا و فرانسه، گفت: باید با فکر در المپیک پیش برویم و تیم‌ خوب و آبرومندی را روانه مسابقات کنیم. بازیکنانی که در المپیک حضور پیدا می کنند، باید شخصیت حضور و مقابله با تیم‌های بزرگ را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: خوشحالم که با تیم‌های آمریکا و فرانسه هم‌گروه شدیم. بازی با این تیم‌ها را به فال نیک می‌گیرم. در المپیک اخبار به خوبی منعکس می‌شود و این موضوع کمک خوبی به ما می‌کند تا بیشتر و بهتر دیده شویم.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع تیم بسکتبال شهرداری گرگان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع تیم بسکتبال شهرداری گرگان المپیک توکیو اخبار کنکور تیم ملی بسکتبال شاهین طبع تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات از ساعت ۲۲ دیشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان در تهران میزبان الشرطه عراق بود و با نتیجه ۱۰۲-۶۴ از سد مهمانش گذشت.
 این دیدار در سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد و کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت و شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند .
دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم