Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین‌های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.

«برف بی صدا می بارد» به نویسندگی نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، عنوان سریالی سه فصلی است که داستانش در دهه‌های ۶۰ ـ ۷۰ و ۹۰ روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون با حضور عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی در یکی از بیمارستان‌های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است و به‌زودی، گروه و عوامل آن، راهی لوکیشن‌های شمال کشور و رفسنجان خواهند شد.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: «اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم ...»

۵۷۵۷

کد خبر 1486618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پوریا پورسرخ بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی برف بی صدا می بارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند

پرونده مرحله مقدماتی رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ با مشخص شدن چهره سه تیم صعودکننده از بازی‌های پلی‌‌‌آف بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال بازی‌های پلی‌آف صعود به یورو 2024، شب گذشته برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های ملی گرجستان، اوکراین و لهستان موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

در نخستین بازی از مسیر C پلی‌آف، در ورزشگاه بوریس پایچادزه دینامو آره‌نای شهر تفلیس، تیم ملی گرجستان میزبان یونان بود که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 گرجستان به پایان رسید تا این تیم به 21 تیمی که پیش از این به‌صورت مستقیم به یورو 2024 صعود کرده بودند، ملحق شود. گرجستان در مرحله گروهی یورو 2024، در گروه F قرار گرفت جایی که باید با تیم‌‌های ملی ترکیه، پرتغال و جمهوری چک رقابت کند.

در بازی دوم و از مسیر B پلی‌آف، تیم ملی اوکراین که به‌عنوان میزبان در خاک لهستان از ایسلند پذیرایی می‌کرد، موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. در این بازی ایسلند با گلزنی آلبرت گودموندسون در دقیقه 30 پیش افتاد، اما گل‌های ویکتور سیانکوف در دقیقه 54 و میخایلو مودریک در دقیقه 84 ورق را به سود اوکراین برگرداند تا این تیم بیست‌‌و‌سومین صعودکننده به مرحله نهایی یورو 2024 باشد. تیم ملی اوکراین، در مرحله گروهی یورو 2024 در گروه E قرار گرفت، ‌گروهی که بلژیک، اسلواکی و رومانی در آن حضور دارند.

لهستان، ولزو یونان به یورو 2024 نزدیک‌ شدند

در آخرین بازی و از مسیر A پلی‌آف، در ورزشگاه کاردیف شهر ولز، نبرد تیم‌های ملی ولز و لهستان پس از 120 دقیقه وقت‌های عادی و اضافه هیچ گلی دربر نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا این تیم ملی لهستان بود که با نتیجه 5 بر 4 بر میزبان خود غلبه کرد (به لطف مهار پنجمین و آخرین ضربه ولزی‌ها توسط وویچخ شزنی) و به‌عنوان بیست‌و‌چهارمین و آخرین تیم راهی یورو 2024 شد. لهستان در گروه D‌ یورو 2024 با تیم‌های ملی هلند، اتریش و فرانسه رقابت خواهد کرد.

رقابت‌های یورو 2024 از 25 خرداد سال جاری به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

قرعه‌کشی یورو 2024| ایتالیا، اسپانیا و کرواسی در گروه مرگ/ گروه آسان میزبان؛ تقابل دوباره هلند و فرانسهبرنامه کامل و ساعت بازی‌های یورو 2024

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • ستاره ارومیه: معنای دقیق دود از کنده بلند می‌شود
  • پوریا امیری بوکسور ایرانی راهی فینال شد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟
  • ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»