Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن میانسال در حاشیه کمربندی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این قتل به دنبال اختلافات خانوادگی رخ داده که طی آن شخصی اقدام به قتل زن عموی خود کرده و با سرقت خودروی شخصی وی متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پلیس در ادامه و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل فراری را در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل اختفای وی را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: قاتل تحت تعقیب زمانی که خود را در حلقه محاصره پلیس می‌بیند با آن‌ها درگیر اما پس از مدت کوتاهی، مقاومت وی با اقتدار ماموران انتظامی درهم شکسته و در حالی که زخمی شده بود، دستگیر می‌شود.

وی در پایان از انتقال قاتل دستگیر شده به کرمانشاه خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/ح/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه قاتل قتل دستگیری سردار جاویدان کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا گفت: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند