Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه تلویزیونی «شب ادبیات» در قسمت تازه خود به بررسی پانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر خواهد پرداخت.

در این برنامه، علیرضا بهرامی با مصطفی راضی جلالی، دبیر اجرایی دوره اخیر گفتگو می کند. پاره دوم برنامه با عنوان «انسان ایرانی و روایت؛ عشایر» نیز به گفتگوی محمدرضا شرفی خبوشان با شهریار عباسی، نویسنده رمان «دختر لوتی»، برگزیده هشتمین دوره جایزه جلال (۱۳۹۶) اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب ادبیات» از سری برنامه‌های «شب‌های هنر» شبکه چهار سیما با اجرای جواد مولانیا، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری حامد صلاحی از ساعت ۲۳ دوشنبه، ۲۷ بهمن ماه به روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5147719 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه شب های هنر شبکه چهار سیما جشنواره شعر فجر علیرضا بهرامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب ترجمه انقلاب اسلامی ایران سازمان سمت حوزه هنری قاسم سلیمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کتاب و کتابخوانی تازه های نشر رایزنی فرهنگی جایزه کتاب سال موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو