Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: تولیدکنندگان و نشردهندگان مضامین غیراخلاقی در فضای مجازی باید مورد نظارت دقیق قرار گرفته و با آنان با شدت برخورد شود.

وی اضافه کرد: راهکار دیگر مقابله با این مضامین غیراخلاقی، توجه به ظرفیت های نیروهای انقلابی در راستای تولید مضامین اخلاقی و تولید محتوای اسلامی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیز از جمله مواردی است که باید مورد نظارت جدی قرار گیرد و این نظارت ها باید در دستگاه های اجرایی بسیار شدید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: شئون امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف در دستگاههای اجرایی باید بررسی شود که از جمله آنها تکریم ارباب رجوع است و باید در این خصوص نیز با افراد متخلف برخورد شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: در خصوص کیفیت رعایت حجاب در استان، ۷۸ نهاد اجرایی مورد نظارت قرار گرفته است.

حجت الاسلام بهنام دلریش افزود: گسترش اقدامات تبلیغی و آموزشی در فضای مجازی در شرایط کرونایی، تدوین منشور عفاف و حجاب در دستگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای ایجاد نشاط در این کارمندان و تفکیک اتاق های کارکنان مرد و زن از جمله موضوعات مورد تاکید در این بازدیدها بود.

به گزارش ایرنا، طی سال های اخیر با گسترش فضای مجازی، منکرات زیادی در این فضا ایجاد  شده که نیازمند نظارت جدی است.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی ارومیه شبکه اجتماعی مجازی اینستاگرام سید مهدی قریشی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی ارومیه روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی ارومیه شبکه اجتماعی مجازی اینستاگرام سید مهدی قریشی فضای مجازی اخبار کنکور آذربایجان غربی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 846694 منبع: مهر برچسب‌ها استان بوشهر خبر مهم فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب