Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، هرچند نسل جدید موبایل‌ها قدرتمندتر شده اما باتری‌های آنها تغییری نکرده و در نتیجه شارژ دستگاه‌ها در کمتر از یک روز پایان می‌یابد.

این درحالی است که سامسونگ تصمیم گرفته چالش مذکور را در موبایل میان رده جدید خود یعنی «گلکسی F۶۲» با باتری ۷ هزار میلی آمپری برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دستگاه مذکور ویژگی‌های جالب توجه دیگری نیز دارد مانند تراشه اکسینوس ۹۸۲۵ که قبلاً در سری گلکسی نوت ۱۰ نیز به کار رفته است. به این ترتیب موبایل میان رده مذکور عملکرد قدرتمندی خواهد داشت. حافظه RAM این موبایل نیز در ۲ گزینه ۶ و ۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

این دستگاه از ۲۲ فوریه (۴ اسفند) در هند با حدود قیمتی ۳۳۰ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 5147406

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل شارژ سامسونگ حاکمیت سایبری واکسن کرونا شرکت دانش بنیان گوگل فناوری فضایی کسب و کار فیس بوک همراه اول اینترنت دوربین آمازون تحقیقات علمی گوشی هوشمند هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخداهای این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روزهای حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه‌ جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روزهای پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6087732 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!