Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان می گوید که به بازیکنانش اعتماد کامل دارد و اشتباهات فردی بخشی از فوتبال هستند.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس گفت:

اول از همه، از این که قرار است در این دیدار به میدان برویم هیجان زده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می دانیم که بازی سختی خواهد بود چون پاریس تیم قدرتمندی دارد و بازی جذابی خواهد بود. از چیزی نمی ترسم چون به تیمم اعتماد کامل دارم و در عین حال، به حریف احترام می گذارم. سعی خواهیم کرد که بازی را کنترل کنیم. هر تیمی نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارد و ما سعی خواهیم کرد که روی نقاط ضعفشان تمرکز کنیم. گلزنی در بازی های خارج از خانه اهمیت دارد و آن ها هم دوست دارند که بر بازی حاکم باشند. کلین شیت کردن برای ما بسیار مهم خواهد بود.

پیکه خوب است و 4 یا 5 روز است که در تمرینات گروهی حضور داشته است. حس خوبی نسبت به او داریم اما هنوز یک روز زمان داریم تا تصمیم بگیریم که او در لیست تیم قرار بگیرد یا خیر. مدتی است که او دور از میادین بوده و فردا صبح تصمیم خواهیم گرفت. اومتیتی و لنگلت برای این دیدار آماده اند؟ بله تمام مدافعان ما آماده هستند. درست است که آن ها چند اشتباهات فردی داشته اند اما این بخشی از فوتبال است. هیچ شکی در مورد بازیکنانم ندارم. آن ها می دانند که مقابل تیمی مانند پاریس چگونه باید دفاع کنند.

 آرائوخو؟ او تمرین نکرده است و به بازی فردا نمی رسد. هر بازیکنی در لیست تیم باشد، شانس بازی دارد. برای هر تیمی همیشه مهم است که تمام بازیکنانش را آماده در اختیار داشته باشد. برای ما خیلی خوب می شد اگر فاتی، کوتینیو، روبرتو و آرائوخو را آماده و در اختیار داشتیم. تغییرات دمبله؟ خودش باعث تمام این تغییرات است. سرمربی باید در کنار بازیکن باشد و به او کمک کند. بازیکنان تیم و عثمان از نظر جسمانی پیشرفت زیادی کرده اند. مهم است که بازیکنان از نظر جسمانی و روحی خوب باشند چون در اینجا فشار زیادی روی بازیکنان است.

این دیدار، نبرد مسی و ام باپه نیست. این دیداری برای لذت بردن هواداران است. ام باپه بازیکن بسیار سریعی است و می تواند برای دفاع ما خطرساز باشد. مسی؟ وظیفه من آماده کردن تیم و بازیکنان برای یک بازی مهم است. مسی بازیکن بارسلونا است و امید زیادی دارم که همچنان بازیکن بارسلونا خواهد ماند. ما همیشه باید از بازیکنانی مقل مسی، نیمار یا کریستیانو رونالدو حفاظت کنیم چون آن ها به ما اجازه لذت بردن از بازی و کیفیتشان را می دهند.

 همچنین بخوانید:

لیست پاری سن ژرمن برای بازی با بارسلونا؛ غیبت نیمار و دی ماریا

خط هافبک تمام بومی بارسلونا بعد از 221 مسابقه

 

 

اخبار داغ 

سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند تلاش یک عضو استقلال برای تصاحب جایگاه محمود فکری رگبار خودروی قاضی در پیشوای ورامین ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تکذیب شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول سرخیو راموس در یک قدمی جدایی از رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونای ۱۰ نفره و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسلونا را در ورزشگاه مونتجویک شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند، گفت: خیلی خوشحالیم و هواداران ما از فرط خوشحالی در حال آواز خواندن هستند.

وی افزود: انتظار نداشتیم که بازی رفت آنطور (شکست 3 بر 2 در ورزشگاه پارک‌دوپرنس) پیش برود. معتقدم و باز هم می‌گویم که نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و در بازی برگشت ما در هر لحظه در جریان بازی بودیم. واضح است که اخراج آرائوخو (مدافع اروگوئه‌ای بارسا در دقیقه 29) تفاوت را رقم زد، اما از اعتمادی که از جانب هواداران‌مان احساس کردیم و از لذت رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، بسیار خوشحالیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌‌ژرمن تصریح کرد: از دید من 12 دقیقه ابتدایی بازی دیدنی بود. جالب اینجاست که به محض ورود بارسلونا به محوطه یک گل دریافت کردیم، اما فکر می‌کنم توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن و قابل تصور به سمت دروازه بارسا حمله کنیم.

سرمربی پیشین بارسا خاطرنشان کرد: بازی با برتری نفری همیشه دشوار است چون بازیکنان در این شرایط تمایل دارند پا به توپ شوند و این باعث می‌شود ساختار و موقعیت خود را از دست بدهید که این کار را پیچیده می‌کند، اما تیم در سطح بسیار بالایی بازی کرد. همه بازیکنان بدون استثنا بسیار خوشحال بودند. حالا باید این برد را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • گل دوم کیلیان ام باپه به بارسلونا (بارسلونا 1-4 پاری سن ژرمن)
  • گل کیلیان ام باپه به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن)
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی